טוב שנפגשנו.
רציתי לעדכן אותך שפריז, לונדון ומדריד אינן בעקבותינו לסגר כדברייך כי הכל שם פתוח. ושבית המשפט במדריד קבע שסגר אינו חוקי כי זה עובר על זכויות האזרח (מושג שבדיקטטורה שהחלטת להשית עלינו - אינו קיים)
קשיש פולני מבוהל עד מוות,מסובך עד צוואר,יהיר עד גיחוך,שקריו שקופים,מעצוריו שחוקים,פיו לא פלט דבר אמת שנים,משפחתו סובלת מחמדנות חזירית מרושעת,ביתו מבוצר,עובדיו נמלטים,כולו מוקף בני דודים "גאונים"$,שרתים,לקקנים וסריסים מוכים.אלמלא היה ראש הממשלה נכשל-שקרן-עוקץ של ישראל,הלב היה נכמר