מקיים כעת התייעצויות בעניין השריפות ברחבי הארץ בהשתתפות השר לביטחון פנים, המשטרה והמל״ל. קיבלתי עדכון וסקירה מנציב הכבאות על מאמצי הכיבוי, וביקשתי לוודא שנעזרים בכל המשאבים הקיימים ובמידת הצורך לשקול סיוע בין-לאומי. אני מחזק את לוחמי האש ופיקוד העורף שעושים עבודה קשה בשעות אלה!

Oct 9, 2020 · 1:03 PM UTC

319
112
17
1,154
אני זה אני ואני אגיד לך מה שבא לי ואם יש לך בעיה אז אתה מוזמן ללכת לחפש מי ינענע אותך.
אבל מה אתה בכלל קשור למה שכתבתי? דיברתי על אנשי ימין ערכיים שמכבדים הסכמים עליהם חתמו ומצפים אותו הדבר מהצד השני.
ברור שלא אני קובע, שאלתי שאלה. להיכן נעלמה המוסריות. והשאלה הייתה מכוונת ספציפית לגבי אנשי הימין המוסריים ולא כלל מתפקדי הליכוד.
מה פה קשקוש? הוא לא חתם על הסכם? הסכמים לא צריך לכבד? (גם אם יש לך משפט ואזרחי ישראל על הזין שלך) אם היית חותם הסכם עם מישהו ודקה אחכ הוא היה מפר אותו גם היית אומר ״קשקשן״? כל מה שביבי עושה הוא טהור? אין לך ערכים משלך?
אתה רציני? יש רק אחד שמעוניין לפרק את ההסכם כי יש לו משפט גנץ מעוניין בשקט כדי להגיע לרוטציה. כל המהלכים של כחול לבן הם תגובה לטריקים ולשטיקים של ביבי. נולדת אתמול? מה היה הקטע סביב התקציב באוגוסט? 5 דקות אחרי שביבי עצמו ביקש להכניס להסכם חובת תקציב דו שנתי? ספר לעצמך סיפורים
תחסוך ממני תאוריות קונספירציה. אני יודע שבהסכם הקואליציוני כתוב תקציב דו-שנתי. אני יודע שביבי הורה על תקציב חד שנתי ל-8 ימים! 1+1=2 ביבי מפר את ההסכם. ביבי רוצה בחירות כי יש לו משפט. אני בעד אחדות וקיום הסכמים.
עם ישראל (וגם אתה כמובן) מעניין ת'סבתא שלו. כל מה שהוא עושה- עושה בשביל עצמו ובשביל צרכיו הפוליטיים והמשך שלטונו. אתה לא מעניין אותו. תפסיק ללקק לו ת'תחת עם הרבה רוק.
Replying to @netanyahu
תודה שאתה מראה לנו שאתה מתפקד. אתה לא ילד קטן, אתה מקבל כסף לעבוד תעבוד אל תתעסק רק בלספר מה אתה עושה, זה לא עושה עלינו רושם. את הציוצים תשאיר לקטן שלך שבאמת אין לו מה לעשות.
Replying to @netanyahu
בקרוב תשב בקלבוש ותמכור סיגריות
Replying to @netanyahu
Best of luck Mr. Netanyahu