שוחחתי כעת בטלפון עם ראש ממשלת אתיופיה, אביי אחמד, על כמה נושאים אזוריים. ראש ממשלת אתיופיה בירך אותנו על הסכמי השלום ההיסטוריים עם איחוד האמירויות ובחריין ואמר לי: ״הובלת מהלך היסטורי שרק בדורות הבאים יבינו את גודל המעשה ומלוא השלכותיו החיוביות״

Oct 9, 2020 · 12:52 PM UTC

309
136
53
1,165
עידכנתי את ראש הממשלה אביי כי בכוונתי להעלות מייד לישראל כ-2000 מהיושבים באדיס אבבה ובגונדר, מתוך מחויבות להמשך עליית יהודים לישראל. ראש ממשלת אתיופיה אמר לי שאין מניעה מבחינתו וכי הדבר מסמל את הקשר המיוחד בין העמים.
39
40
5
455
כמו כן דנו באפשרות להעמיק את שיתוף הפעולה החקלאי והסיוע הישראלי. ממשיכים להדק את היחסים החשובים בינינו.
27
28
2
384
Replying to @netanyahu
איש עלוב אתה מזיע רבות בבלפור הסוף מגיע...לא יעסור לך כל השקרים עם אמיר השכל הוא אדם ישר ערכי חבר טוב והכי חשוב אמיץ ואיתו מיליונים במדינת ישראל שלא ישקטו ולא חפסיקו עד שאתה תעוף מבלפור.תבין אתה גמור אפס מאופס שקרן כרוני מי מאמין לך??
Replying to @netanyahu
מה עם האג'נדה ביבי ? האג'נדה הורגת. !!! Must watch threadreaderapp.com/thread/1…
Replying to @netanyahu
פיטרת כבר את גילה גמליאל? נזפת במירי רגב על מופע האימים שלה ב"אופירה וברקו"?
Replying to @netanyahu
הכי טוב. לך !
Replying to @netanyahu
התגעגנו "למתקשרים אליי מנהיגים". אתה ראש ממשלה מנותק, תחזור להיות שגריר ישראל באו"ם במקום גלעד ארדן
Replying to @netanyahu
המנוח ואני... הוא אמר עלי.. מושחת מסית הורס ישראל לך דיבוק לך
Replying to @netanyahu
הבן הצעיר שלי בלונדון, הרבה יותר מרכז משני הוריו, כתב לי ואטסאפ מפלח בטן אחרי שראה את מירי רגב אצל ברקוביץ'. איך המדינה הגיעה למקום כזה שאל אותי והאם תצליח להשתקם מזה?אין לי תשובה לילד שלי שאוהב כל כך את ישראל ועובד בשבילה. אני שבורה. נתניהו המרעיל וכנופיית הפשע שלך תסתלקו מחיינו
Replying to @netanyahu
כבוד ראש הממשלה, תעשה טובה ותשוחח בטלפון עם המעבדה שמטפלת במח של מירי רגב ומיקי זהר ותזרז אותם, אני לא בטוח כמה זמן עוד תשרוד עם הם ימשיכו ככה...
Replying to @netanyahu
תודה! זה מאד קריטי כרגע!