שוחחתי כעת בטלפון עם ראש ממשלת אתיופיה, אביי אחמד, על כמה נושאים אזוריים. ראש ממשלת אתיופיה בירך אותנו על הסכמי השלום ההיסטוריים עם איחוד האמירויות ובחריין ואמר לי: ״הובלת מהלך היסטורי שרק בדורות הבאים יבינו את גודל המעשה ומלוא השלכותיו החיוביות״

Oct 9, 2020 · 12:52 PM UTC

309
136
53
1,165
עידכנתי את ראש הממשלה אביי כי בכוונתי להעלות מייד לישראל כ-2000 מהיושבים באדיס אבבה ובגונדר, מתוך מחויבות להמשך עליית יהודים לישראל. ראש ממשלת אתיופיה אמר לי שאין מניעה מבחינתו וכי הדבר מסמל את הקשר המיוחד בין העמים.
39
40
5
455
כמו כן דנו באפשרות להעמיק את שיתוף הפעולה החקלאי והסיוע הישראלי. ממשיכים להדק את היחסים החשובים בינינו.
27
28
2
384
Replying to @netanyahu
אני מבין שאת הסכם השלום (עם מסינה שאף פעם לא נלחמנו איתה) אתה הובלת לבד. אבל הטיפול במשבר הקורונה הוא של כולנו. סה״כ הגיוני.
Replying to @netanyahu
איזה מחנה עולים בגבעת טראמפ?!
Replying to @netanyahu
התחלת את השיחה בזה שאמרת לו - תקשיב, אני צריך לשמר פה איזה ספין, תהייה אח...
Replying to @netanyahu
אם יגיע לביקור בבלפור... קומה ראשונה או שניה?
Replying to @netanyahu
מדבר עם זה, מדבר עם הבוא... אןלי במקום לדבר תתחיל לעבוד.
Replying to @netanyahu
ענק...קשר ישיר עם מעצמת על...אולי הוא באמת קוסם חוזה עתידות...
Replying to @netanyahu
סתם אבל לא באמת מאמינים לך ששוחחת איתו
Replying to @netanyahu
ביבי מדינאי בחסד עליון. בתחום הזה אין לו מתחרים.
Replying to @netanyahu
מצויין שדיברת איתו עכשיו כל הבעיות בארץ יפתרו איזה מלך אתה🤴 לך!
Replying to @netanyahu
צודק רק בדורות הבאים יבינו איך מכרת את בטחון ישראל לא התנגדת למכירת F35 ומכירת הצוללות למצרים ללא ידיעת מערכת הבטחון ואני לא שמאלני