שוחחתי כעת בטלפון עם ראש ממשלת אתיופיה, אביי אחמד, על כמה נושאים אזוריים. ראש ממשלת אתיופיה בירך אותנו על הסכמי השלום ההיסטוריים עם איחוד האמירויות ובחריין ואמר לי: ״הובלת מהלך היסטורי שרק בדורות הבאים יבינו את גודל המעשה ומלוא השלכותיו החיוביות״

Oct 9, 2020 · 12:52 PM UTC

309
136
53
1,165
עידכנתי את ראש הממשלה אביי כי בכוונתי להעלות מייד לישראל כ-2000 מהיושבים באדיס אבבה ובגונדר, מתוך מחויבות להמשך עליית יהודים לישראל. ראש ממשלת אתיופיה אמר לי שאין מניעה מבחינתו וכי הדבר מסמל את הקשר המיוחד בין העמים.
39
40
5
455
כמו כן דנו באפשרות להעמיק את שיתוף הפעולה החקלאי והסיוע הישראלי. ממשיכים להדק את היחסים החשובים בינינו.
27
28
2
384
Replying to @netanyahu
@maorla13 שמע זה סופר מביך איך שהוא מנסה לסובב את זה שיראה כאילו הוא מוצלח
1
Replying to @netanyahu
איך הוא ענה לך? הוא לא אוחז בטלפון.
1
Replying to @netanyahu
אתה מתמקד פתאום באתיופים אחרי 10 שנים שאתה בשלטון פתאום הם חשובים חתיכת אפס!!! התרגיל הזה לא יעזור לך
1
Replying to @netanyahu
דרגת אמינות, בערך אפס
1
Replying to @netanyahu
הוא יודע שזה מה שהוא אמר לך?
2
Replying to @netanyahu
מעניין שאביי אחמד הזכיר בציוץ שלו רק את נושא החקלאות...
1
Replying to @netanyahu
מה נזכרת פתאום ? עוד קצת מצביעים שידבקו בקורונה מאיתנו . הכל הפוך במדינה שנים לא מעלים את הפלשמורה ,לפתע צניחה בסקרים אז מחפשים פופולריות זולה .
2
Replying to @netanyahu
ההפגנות מלחיצות אותך, בנט נושף בעורפך, מנדלבליט ממתין לך בבית המשפט. אנחנו עושים מהלך מדהים ורק בדורות הבאים יבינו איך מחאה עממית אמיתית, הביאה להחלפת מנהיג מושחת, בלי בחירות.
1
Replying to @netanyahu
יאללה בוא נעשה גם עם אתיופיה שלום
1