שוחחתי כעת בטלפון עם ראש ממשלת אתיופיה, אביי אחמד, על כמה נושאים אזוריים. ראש ממשלת אתיופיה בירך אותנו על הסכמי השלום ההיסטוריים עם איחוד האמירויות ובחריין ואמר לי: ״הובלת מהלך היסטורי שרק בדורות הבאים יבינו את גודל המעשה ומלוא השלכותיו החיוביות״

Oct 9, 2020 · 12:52 PM UTC

309
136
53
1,165
עידכנתי את ראש הממשלה אביי כי בכוונתי להעלות מייד לישראל כ-2000 מהיושבים באדיס אבבה ובגונדר, מתוך מחויבות להמשך עליית יהודים לישראל. ראש ממשלת אתיופיה אמר לי שאין מניעה מבחינתו וכי הדבר מסמל את הקשר המיוחד בין העמים.
39
40
5
455
כמו כן דנו באפשרות להעמיק את שיתוף הפעולה החקלאי והסיוע הישראלי. ממשיכים להדק את היחסים החשובים בינינו.
27
28
2
384
Replying to @netanyahu
המהלך ההיסטורי היחידי שיזכרו יהיה שראש ממשלה מכהן יעוף לכלא !!! לך לך לך
GIF
Replying to @netanyahu
תתקשר דחוף לספונסר שלך ג'יימס פאקר הוא שוקע בבוץ פלילי אפילו יותר מהר ממך
Replying to @netanyahu
ומה הוא אמר על אמיר השכל?
Replying to @netanyahu
אין ספק שפירוק מדינת ישראל הוא מהלך היסטורי שיהיה רשום על שמך לדראון עולם
Replying to @netanyahu
ירידה בסקרים = הרבה שיחות לחו"ל כל יום ולצייץ אותם....היסטריה!
Replying to @netanyahu
@AbiyAhmedAli Don't believe him, You can trust me
Replying to @netanyahu
שקרן
Replying to @netanyahu
למה שלא תעבור לגור שם?