שוחחתי כעת בטלפון עם ראש ממשלת אתיופיה, אביי אחמד, על כמה נושאים אזוריים. ראש ממשלת אתיופיה בירך אותנו על הסכמי השלום ההיסטוריים עם איחוד האמירויות ובחריין ואמר לי: ״הובלת מהלך היסטורי שרק בדורות הבאים יבינו את גודל המעשה ומלוא השלכותיו החיוביות״

Oct 9, 2020 · 12:52 PM UTC

309
136
53
1,165
עידכנתי את ראש הממשלה אביי כי בכוונתי להעלות מייד לישראל כ-2000 מהיושבים באדיס אבבה ובגונדר, מתוך מחויבות להמשך עליית יהודים לישראל. ראש ממשלת אתיופיה אמר לי שאין מניעה מבחינתו וכי הדבר מסמל את הקשר המיוחד בין העמים.
39
40
5
455
כמו כן דנו באפשרות להעמיק את שיתוף הפעולה החקלאי והסיוע הישראלי. ממשיכים להדק את היחסים החשובים בינינו.
27
28
2
384
Replying to @netanyahu
תגיד את האמת... אתה מתקשר למנהיגים רק בשביל לצייץ את זה.
2
Replying to @netanyahu
הוא כבר הודה לך על כך שאתה מלמד את כל העולם איך נכנסים לסגר שני?
3
Replying to @netanyahu
מטומטם מי שאוכל עדיין את הספינים שלך , נכשלת בהכל פשוט לך כבר !!
3
Replying to @netanyahu
והאמנת לו? 😜
1
Replying to @netanyahu
תוביל שלום בבית שלך , עדיף על שלום עם כמה רועי גמלים
1
Replying to @netanyahu
סיפרת לו שאמיר השכל דאג לקו טלפון ?
3
15
Replying to @netanyahu
חחחח נראה לך מישהו ירצה לעלות לישראל המצורעת קורונה כשאסור לצאת מהבית?! עדיף להם להישאר בכפרים שלהם באתיופיה
1
Replying to @netanyahu
אם רק אפשר היה להאמין למילה שיוצאת לך מהפה....
1
Replying to @netanyahu
בקצב הזה הדורות הבאים יחיו באמירויות או באתיופיה
1