שוחחתי כעת בטלפון עם ראש ממשלת אתיופיה, אביי אחמד, על כמה נושאים אזוריים. ראש ממשלת אתיופיה בירך אותנו על הסכמי השלום ההיסטוריים עם איחוד האמירויות ובחריין ואמר לי: ״הובלת מהלך היסטורי שרק בדורות הבאים יבינו את גודל המעשה ומלוא השלכותיו החיוביות״

Oct 9, 2020 · 12:52 PM UTC

309
136
53
1,165
עידכנתי את ראש הממשלה אביי כי בכוונתי להעלות מייד לישראל כ-2000 מהיושבים באדיס אבבה ובגונדר, מתוך מחויבות להמשך עליית יהודים לישראל. ראש ממשלת אתיופיה אמר לי שאין מניעה מבחינתו וכי הדבר מסמל את הקשר המיוחד בין העמים.
39
40
5
455
כמו כן דנו באפשרות להעמיק את שיתוף הפעולה החקלאי והסיוע הישראלי. ממשיכים להדק את היחסים החשובים בינינו.
27
28
2
384
Replying to @netanyahu
Dear Prime Minister, you should immediately stop supplying weapons to Azerbaijan. you're feeding the best. I know you don't recognize the Armenian Genocide but it happened it will happen again if you continue helping. You are next to someone who believes in facism. #StopAliyev
Replying to @netanyahu
שר החוץ הכי מתאים לך?
Replying to @netanyahu
זו לא שפופרת של טלפון אדום?!
Replying to @netanyahu
אתיופיה אינה מעורבת בשום נושא אזורי בסכסוך הישראלי -ערבי ואין לה כל עמדת השפעה בו. בירך על הסכמי השלום ? מצוין מה ציפת שיגיד ?- אני לא מברך. לגבי שאר הדברים- הייתי מאוד שמח לשמוע את השיחה לפני שאתה מספר לציבור. קשה לי להאמין שהוא אמר את מה שאתה טוען. 👈👈👈
Replying to @netanyahu
העלאת פלשאמורה?- צעד מבורך אולם היו צריכים להעלות את כולם כבר מזמן. יש שם 9,000 אנשי שנחשבים כפלאשמורה, ומדינת ישראל הייתה מתמודדת עם זה ללא כל בעיה. חבל מאוד שאתה מתנהג באנוכיות ולא משתף את שרת הקליטה שתרמה למהלך, ודווקא את גדי יברקן שאין לי מושג מה הוא תרם. אבל זה אופייני לך
GIF
Replying to @netanyahu
הגנבת תסכים להכניס אחד כזה הביתה???? זה משאיר לה כתמי צבע? חיידקים?
Replying to @netanyahu
הוא כל כך מעריך את מהליך ההיסטוריים, אולי תעביר לטיפולו את נושא הקורונה בישראל ? שם טמונה הבעיה המרכזית שלנו, ואתה לא ממש מצליח בה.
1
Replying to @netanyahu
מעניין את התחת שלי ושל כל העם עוד לא הבנת את זה סוציופט ?