אני מצטרף לתפילות המוני בית ישראל למען בריאותו של הרב חיים קניבסקי. אל נא רפא נא לו.

Oct 9, 2020 · 12:43 PM UTC

242
160
22
2,266
Replying to @netanyahu
זה שאמר לא להקשיב להנחיות ובגלל זה נדבק?? עלוב נפש שכמוך
Replying to @netanyahu
אולי אם היה שומר על ההנחיות. ואולי תפסיק לשחק אותה מתפלל אלא תאכוף את ההנחיות גם במיגזר החרדי.
1
Replying to @netanyahu
הוא ציפצף על הנחיות ממשלתך. למענו אתה מתפלל. ועלינו שקיימנו את הנחיותיך, אתה מצפצף. לך!
3
Replying to @netanyahu
מה עם גינוי של של תקיפת מפגינים? האיש וההסתה.
Replying to @netanyahu
עם ישראל רובו ככולו מתפלל שתלך ותניח לנו.
1
4
Replying to @netanyahu
אה? למה אתה לא מאחל בריאות לכל מאות המאושפזים מקורונה? למה דווקא ספציפית לרב חיים קניבסקי?
Replying to @netanyahu
השמאל משוגע הבן אדם אמר תפילה תרגעו
Replying to @netanyahu
אתה בטח מבין מה יקרה ל"סגר" אם הוא יכנע לנגיף...
Replying to @netanyahu
היהודים צריכים להצטרף להתפלל במקום לדרוש ולהפיץ כאן דברי שנאה וקללות. יהי רצון שהאשם יספק כוח וריפוי לרב חיים קנייבסקי. אמן! שבת שלום! בשבילך ומשפחתך.