אני מצטרף לתפילות המוני בית ישראל למען בריאותו של הרב חיים קניבסקי. אל נא רפא נא לו.

Oct 9, 2020 · 12:43 PM UTC

242
160
22
2,266
Replying to @netanyahu
אם לא היית פחדן והיית מפעיל את תוכנית הרמזור, לא היית צריך לזייף עבורו תפילה
Replying to @netanyahu
תתפטר נוכל. תגיד. קנית את הכיפה או שגנבת ? סתם שואל מסקרנות
1
Replying to @netanyahu
נתערב שאתה לא יודע לקרוא את הברכה בלי שגיאות.
Replying to @netanyahu
מאחל לרב בריאות ואריכות ימים. כי אם ימות, תהיה הלוויה ענקית, שאתה לא תעיז לעצור, שתהווה מסיבת הדבקה מטורפת עם עשרות אלפי חולים ואלפי מתים. לא שאכפת לך
1
Replying to @netanyahu
שהיה לו בריאות איש חכם גדול.
Replying to @netanyahu
רפואה שלמה לרב קנייבסקי אמן, תתפטר
1
Replying to @netanyahu
מה לגבי כל המותקפים בהפגנות ביבי? הם לא אזרחי המדינה? אתה מסית אנשים ואז שותק כשיש מקרי אלימות! לא אכפת לך? לך כבר!!!!
2
Replying to @netanyahu
מה אתה מבלבל תביצים? רק ההחזרי מס מעניינים אותך יא קמצן חולני
1
Replying to @netanyahu
אתה מצטרף לתפילות?חחחחחחח.אתאיסט בן אתאיסט.זולל חנזירים ושרצים הכי מפורסם.מתפלל עלק.חרטטניהו.שקרניהו. מושחתיהו.מערבביהו.אתה רקוב.לך