אני מצטרף לתפילות המוני בית ישראל למען בריאותו של הרב חיים קניבסקי. אל נא רפא נא לו.

Oct 9, 2020 · 12:43 PM UTC

242
160
22
2,266
Replying to @netanyahu
Gün gelecek soyunuzu kurutacağız
Replying to @netanyahu
מנהיג אמיתי (ג'סינדה ארדרן/אנגלה מרקל/צאי אינג וון) היה דואג להילחם בקורונה בנחישות במקום להתפלל.
1
Replying to @netanyahu
למה אתה לא מתפלל עבור כולם? למה אתה לא מגן על מפקדי הצבא שלנו? נראה לך שמישהו מאמין לך שאתה לא מנסה להתחנף בשביל קולות, עלוב
Replying to @netanyahu
יום הושענא רבה יום מסוגל וחיתום הדין
מה לך ולתנך....אוכל שרצים שכמוך....
Replying to @netanyahu
אני מתפלל להסתפר ולניקוי יבש. אצלך בבית מותר ואצלי לא. בגללך. רוצה לדבר על זה? דוצ'ה
Replying to @netanyahu
מעט מידי מאוחר מידי. אם היה באמת אכפת לך מכבוד הרב היית מנהל את המשבר ממבט בריאותי בלבד ולא מאינטרסים פוליטים צרים. כלומר, מחלת הרב היא תוצאה ישירה של ההחלטות שלך.