שוחחתי עם ערן זהבי מנבחרת ישראל. ביקשתי ממנו למסור חיבוק גדול לנבחרת והערכה. גאים בכם! 🇮🇱💙

Oct 8, 2020 · 10:34 PM UTC

312
140
42
1,421
0
Replying to @netanyahu
אדם עלוב וציני !!!!! לנבחרת ישראל יש קפטן !!! השם שלו ביבראס נאתכו !!! גם את הטלפון הזה הפכת לכלי פוליטי??? פחדת שהבייס לא יאהב שאתה מתקשר לצ׳רקסי ???... וזהבי הוא ימני..??? כל מילה שלך וכל מעשה שלך הם ״נייר לקמוס״ לנפשך הרעה והרעועה !!
1
1
37
Replying to @netanyahu
יאיר נתניהו : אני מראה לאבא את החייזרים האלה, זה מצחיק אותו
2
Replying to @netanyahu
אין לנבחרת קפטן? או שהוא פשוט בן הדת הלא נכונה?
1
Replying to @netanyahu
קפטן נבחרת ישראל הוא ביברס נאתכו ולא ערן זהבי. עמו היה ראוי לשוחח (אבל מה לך ובין מה שראוי לעשות?)
2
1
Replying to @netanyahu
Dear Prime Minister, as a Jewish-Armenian I did my Aliyah. I do my duties as a citizen of Israel,but please hear me out. I believe that Israel wants peace and doesn't want more issues but with actions like that you provoke the world to stand against you again. #StopAlieyv
1
Replying to @netanyahu
לא עידכנו אותך שהוא לא הקפטן?
19
Replying to @netanyahu
למה לא לקפטן ביבירס? אתה פשוט אפס.
1
Replying to @netanyahu
נהוג לדבר עם הקפטן
1
1
Replying to @netanyahu
לך יא גזען!
1
1
Replying to @netanyahu
כמה נקודות זכות בבייס החלול שלך שווה השיחה הזו והעובדה שלא התקשרת לקפטן הנבחרת (בן המיעוטים שלא שר את ההמנון) אלא לשחקן אחר?
3