שוחחתי עם ערן זהבי מנבחרת ישראל. ביקשתי ממנו למסור חיבוק גדול לנבחרת והערכה. גאים בכם! 🇮🇱💙

Oct 8, 2020 · 10:34 PM UTC

312
140
42
1,421
0
Replying to @netanyahu
זהבי: מרגיש שעשיתי טעות, מרגיש אחראי ביבי: מה אמרת לא הבנתי
Replying to @netanyahu
תרים קצת טלפונים למי שנסגרו להם העסקים בגלל הפוליטיקה הקטנה שלך
Replying to @netanyahu
קפטן ישראל לא היה זמין?
Replying to @netanyahu
זהבי הוא לא הקפטן. זהבי ביזה את סרט הקפטיין כמו שאתה מבזה אותנו. ראש ממשלה ברמה של נבחרת ישראל.
Replying to @netanyahu
ביברס נתכו הקפטן. נהוג לשוחח עם הקפטן כנציג הקבוצה. כמו אגב שהתקיים.
Replying to @netanyahu
חיבוק לשחקנים בלי הערבים
Replying to @netanyahu
I need to learn Hebrew Mr. Prime minister. Thank you SIR for the support of my President and Commander in Chief Mr. Donald Trump. We are in trying times this i know. What i want you to know is that no matter the outcome of Our Country after November 3rd i will stand for ISRAEL.
4
Replying to @netanyahu
למה לא עם הקפטן? הוא מבין עברית חרף צ׳רקסיותו
1