שוחחתי עם ערן זהבי מנבחרת ישראל. ביקשתי ממנו למסור חיבוק גדול לנבחרת והערכה. גאים בכם! 🇮🇱💙

Oct 8, 2020 · 10:34 PM UTC

312
140
42
1,421
0
Replying to @netanyahu
אפשר לחשוב כולה חצי גמר מה היית עושה עם היו עולים לגמר??דש לאבנר
Replying to @netanyahu
סגרת את הכדורגל בגלל רבע מנדט של הפגנות
Replying to @netanyahu
למה לא התקשרת לקפטן? הוא האחראי על הנבחרת , לא ערן זהבי
Replying to @netanyahu
נתניהו מתקשר לנבחרת, העצוב שהוא לא יותר מליגה למקומות עבודה (ורטר-הארץ)
פסוקו של שישי עם יוסי ורטר: בקמפיינים האחרונים הוא שטף את החוצות עם הסיסמא "נתניהו-ליגה אחרת". תמונות עם שועי עולם, הדור חליפות הספנסר פרטרידג" שלו, הוא היה באלמנט. זה המורכב מ 90% קוסמטיקה ו10% מהות. משבר הקורונה קילף ממנו את שכבת האיפור וגילה בדיוק מה הוא- הליגה למקומות עבודה"
Replying to @netanyahu
כרגיל מפלג ומביש , סוגר את הכדורגל מחרבן עלינו ואשכרה פוסח על קפטן הנבחרת. ואומר זאת בתור אחד שאוהב את זהבי מאוווד.
Replying to @netanyahu
אהה וזה לא גזעני, אתה בושה לאנושות🤮 ועכשיו תמשיכו להתנפל על אמיר השכל.
Replying to @netanyahu
אתה יודע שיש קפטן לנבחרת כן? הוא צ'רקסי, מכפר כמא, אשתו מסתובבת עם "חיג'אב" על הראש קרואים לו ביברס נאתכו
Replying to @netanyahu
בקרוב גם חברי הנבחרת יגידו לך לך
Replying to @netanyahu
נהוג להתקשר בנצחונות או הישג יוצא דופן נהוג לדבר עם המאמן נהוג לדבר עם הקפטן אבל הפסדנו כרגיל המאמן לא ישראלי הקפטן לא יהודי אז ביבי מדבר עם מי ששיחה איתו תביא לו יותר אהדה בציבור, זהבי (שאין לי שום דבר נגדו ובכל זאת, זה שקוף) יש צעד שאתה עושה והוא לא למען התועלת האישית שלך?!