שוחחתי עם ערן זהבי מנבחרת ישראל. ביקשתי ממנו למסור חיבוק גדול לנבחרת והערכה. גאים בכם! 🇮🇱💙

Oct 8, 2020 · 10:34 PM UTC

312
140
42
1,421
0
Replying to @netanyahu
Dear Prime Minister, I am back again. How do you imagine the war when the population of Azerbaijan is 9.9mln and Armenia is 2.9 mln. ? are we going back to 1914 when Ottoman Empire decided that they don't want Armenians on their territory?
Replying to @netanyahu
עם כל הכבוד, למה דווקא לזהבי ולא לקפטן של הנבחרת? אה... רגע...
1
Replying to @netanyahu
ערן זהבי לא הקפטן. ביברס נאתכו הקפטן. איתו היית אמור לדבר קשיש סנילי וגזען
1
12
Replying to @netanyahu
תתקשר בפעם הבאה לקפטן הנבחרת גזען עלוב
1
Replying to @netanyahu
שוחחתי עם העצמאי משוק הכרמל שלא יכול להתפרנס. שוחחתי עם בעל החנות מחיפה שלא יכול להאכיל את ילדיו. שוחחתי עם המלצרית במלון באילת שנאלצה לחזור להורים. שוחחתי עם אזרחי ישראל שקוראים לך בקול גדול: נוכל מושחת שקרן מסית לך כבר מכאן. הנאשם מחריב את ישראל ומספר לנו סיפורי סבתא. @gantzbe
1
10
Replying to @netanyahu
כדאי שתמשיך לעשות שלום שנחזור לשחק באסיה מתישהו
1
Replying to @netanyahu
תשוחח עם מיליון מןבטלים ומאות אלפי עצמאים ועסקים שקורסים ומועמד למציל בקסריה אל תשוחח רק עם עשירים...
1
Replying to @netanyahu
שוחחת עם זהבי ? מי זה ? מה תפקידו ? לנבחרת יש קפטן בשם ביברס נאתכו והא אינו יהודי ראש ממשלה שלי הוא גזען עלוב
3
Replying to @netanyahu
למה אתה לא מתקשר לקפטן?
1
Replying to @netanyahu
אם עדיין לא שמת לב, אנשים מתים כאן בגללך! חבל שלא ביקשת מזהבי להזמין אותך ואת *רעייתי* למסיבת בריכה.
5