שוחחתי עם ערן זהבי מנבחרת ישראל. ביקשתי ממנו למסור חיבוק גדול לנבחרת והערכה. גאים בכם! 🇮🇱💙

Oct 8, 2020 · 10:34 PM UTC

312
140
42
1,421
0
Replying to @netanyahu
איך השמאלנים התעוררו. מפריע להם שביבי אוהב את כולנו וגאה בהישגים שלנו. כי למרות שינאה החולנית שלהם, הוא ראש ממשלה הטוב שהיה אי פעם בישראל ויש לו זמן לניהול המדינה, ולקשר יוצא מן הכלל עם האזרחים. השינא אוכלת אתכם. תמשיכו לסבול מזה שביבי הופך ישראל למעצמה וימשיך עוד הרבה שנים
4
3
Replying to @netanyahu
לידיעתך מר מושחתיהו לנבחרת יש קפטן ושמו ביבראס נאתכו
1
Replying to @netanyahu
לעולם לא היה לישראל ראש ממשלה זבל שכמוך חתיכת עלוב לנבחרת יש קפטן וען הוא צ׳רקסי קוראים לו ביברס קשה לך עם זה אני יודע
1
Replying to @netanyahu
לך לך לך לך לך לך לך לך לך לך
9
GIF
Replying to @netanyahu
כן אבל למה לזהבי? הוא לא הקפטן, אתה יודע מי מי כן? ביברס נאתכו המעולה שמצטיין כבר הרבה שנים
1
Replying to @netanyahu
למה לא שוחחת עם קפטן הנבחרת ???
1
Replying to @netanyahu
קפטן הנבחרת הוא נאתכו, אזרח צרקסי. למה לא דיברת איתו???
4
Replying to @netanyahu
בתת מודע ביבי מדבר על היום שהוא יפסיד במשפט.
2
Replying to @netanyahu
שקרן! לך!
אומרים לא לסגר פוליטי #DiD #DefendIsraeliDemocracy Edit: Ofri Streichman
2
Replying to @netanyahu
נהוג להתקשר לקפטן, גם אם הוא לא שר את ההמנון... תמיד ידעת רק לפלג. לך כבר!!
1