שוחחתי עם ערן זהבי מנבחרת ישראל. ביקשתי ממנו למסור חיבוק גדול לנבחרת והערכה. גאים בכם! 🇮🇱💙

Oct 8, 2020 · 10:34 PM UTC

312
140
42
1,421
0
Replying to @netanyahu
בעקבות הפסד הנבחרת בנט הולך לכתוב ספר נוסף בסדרה: "איך מנצחים משחק"
1
6
Replying to @netanyahu
זבל לקפטן הנבחרת קוראים ביברס נאתכו ואליו היית צריך להתקשר. אבל אתה גזען קטן ומושתן עבריין מושחת מגעיל שמבחינתך כל הערבים הם הזבל של המדינה. תמשיך להתקשר לשחקן היחיד שלא הבקיע את הפנדל במקום להתקשר לקפטן הקבוצה שמייצגת את המדינה שכל כך שונאת אותך עוף לנו מהפרצוף ותתפטר
Replying to @netanyahu
שוחד, מרמה, הפרת אמונים. סדר עדיפויות: ארבעה ציוצים על משחק כדורגל, אפס ציוצים על סדרת התקיפות שביצעו אמש כלבי התקיפה המוסתים שלך נגד מפגינים. דם ברחובות וחרחורי גסיסה במחלקות הפנימיות - זו המורשת שלך בספרי ההיסטוריה
2
5
80
Replying to @netanyahu
נהוג להתקשר למאמן או לקפטן. שם הקפטן ביבראס נאתכו. בחור ממוצא צ׳רקסי מצפון הארץ. מדבר עברית ועונה אפילו לטלפונים.
2
5
Replying to @netanyahu
אתה יודע מי הקפטן?
Replying to @netanyahu
הקפטן הוא ביבארס נאתכו לא לזהבי, אבל הבייס יכעס נכון?
12
Replying to @netanyahu
גזען
Replying to @netanyahu
אני מבין שלפי חוק הלאום אסור לך לדבר עם הקפטיין של הניבחרת צארקסי מוסלמי הוד מושחתותו?
1
5
Replying to @netanyahu
לא גאים בך מושחת תתפטר