שוחחתי עם ערן זהבי מנבחרת ישראל. ביקשתי ממנו למסור חיבוק גדול לנבחרת והערכה. גאים בכם! 🇮🇱💙

Oct 8, 2020 · 10:34 PM UTC

312
140
42
1,421
0
Replying to @netanyahu
תגיד נשמה, הסירטון הסופר חשוב הזה, הוא במימון שלי נכון? תגיד אתה אידיוט?!?!?!
Replying to @netanyahu
דבר בשם עצמך
Replying to @netanyahu
למה לא הנחת אותו לכבוש שער. אפילו בפנדלים מפסידים בגללך. הביב הוא מקור הרוע 🏴🏴🏴
Replying to @netanyahu
אתה אידיוט!
Replying to @netanyahu
ערן לא הקפטן. גזען? לא . מה הוא ישראל הראשונה ? הוא אמיר השכל? מה פתאום.
Replying to @netanyahu
אחלה ,אבל מה עם הקורונה ,בזה אתה גם עוסק ?
Replying to @netanyahu
ממש לא גאים, הם ביזיון וגם אתה
אתה אולי גאה...לי כבר אין למה לצפות מהכדורגל הישראלי
Replying to @netanyahu
למה בחרת לדבר עם זורק סרט הקפטן? ביברס נאתכו הוא הקפטן שלנו! זהבי לא נשכח את הזלזול שלך בנבחרת!
Replying to @netanyahu
דבר בשם עצמך !!!!!