משחק נהדר של הנבחרת שלנו. נלחמו כמו אריות והביאו הרבה כבוד למדינת ישראל! תותחים

Oct 8, 2020 · 9:36 PM UTC

461
162
53
2,445
Replying to @netanyahu
מכל העולם מתקשרים אלינו ללמוד איך משחקים כדורגל..
4
Replying to @netanyahu
ברורררר, אוחנה שלך הרביץ למפגינים יופי יופי. כל קבוצה והאוחנה שלה. 🤐🤕😷
1
1
Replying to @netanyahu
קשיש פולני מבוהל עד מוות,מסובך עד צוואר,יהיר עד גיחוך,שקריו שקופים,מעצוריו שחוקים,פיו לא פלט דבר אמת שנים,משפחתו סובלת מחמדנות חזירית מרושעת,ביתו מבוצר,עובדיו נמלטים,כולו מוקף בני דודים "גאונים"$,שרתים,לקקנים וסריסים מוכים.אלמלא היה ראש הממשלה נכשל-שקרן-עוקץ של ישראל,הלב היה נכמר
4
1
1
23
Replying to @netanyahu
אין לך מושג איך עובד כדורגל אה?
6
Replying to @netanyahu
ככה זה כשמתאמנים.....
25
Replying to @netanyahu
עוכר ישראל עבריין
15
Replying to @netanyahu
זה מה שקורה כשמישהו מישראל הראשונה מנסה להתחנף לקהל שלו. כשאתה מדבר על כדורגל, תמצא מישהו אחר ולא אחד מהלפלפים שלך, שינסח בשבילך. מביך. אתה לא ראש הממשלה שלי
4
22
Replying to @netanyahu
המדינה היחידה בעולם שסגרו בה את הליגה. המדינה היחידה בעולם שנמצאת בסגר. המדינה עם הכי הרבה חולים ומתים ביחס לאוכלוסיה. המדינה שמשקיעה הכי מעט באזרחים בתקופה הזאת. הרגת אותנו.תתחפף
1
5
Replying to @netanyahu
ניחסת אותם לךךךךךךךךך
8