קשיש פולני מבוהל עד מוות,מסובך עד צוואר,יהיר עד גיחוך,שקריו שקופים,מעצוריו שחוקים,פיו לא פלט דבר אמת שנים,משפחתו סובלת מחמדנות חזירית מרושעת,ביתו מבוצר,עובדיו נמלטים,כולו מוקף בני דודים "גאונים"$,שרתים,לקקנים וסריסים מוכים.אלמלא היה ראש הממשלה נכשל-שקרן-עוקץ של ישראל,הלב היה נכמר
זה מה שקורה כשמישהו מישראל הראשונה מנסה להתחנף לקהל שלו. כשאתה מדבר על כדורגל, תמצא מישהו אחר ולא אחד מהלפלפים שלך, שינסח בשבילך. מביך.
אתה לא ראש הממשלה שלי
המדינה היחידה בעולם שסגרו בה את הליגה. המדינה היחידה בעולם שנמצאת בסגר. המדינה עם הכי הרבה חולים ומתים ביחס לאוכלוסיה. המדינה שמשקיעה הכי מעט באזרחים בתקופה הזאת. הרגת אותנו.תתחפף