משחק נהדר של הנבחרת שלנו. נלחמו כמו אריות והביאו הרבה כבוד למדינת ישראל! תותחים

Oct 8, 2020 · 9:36 PM UTC

461
162
53
2,445
Replying to @netanyahu
איזה כבוד? עוד הפסד, עוד ליד.
Replying to @netanyahu
הי טופז לפני שאתה מפרסם משהו אתה קורא קודם ? בוא נתקדם. תבחר נקודה על המפה, מאות אלפי מפגינים בכל מקום בארץ. יאללה בוא לצלם .
Replying to @netanyahu
אתה לא אמור להתעסק באסון הקורונה? מליונים שנדחקים לעוני. משק מרוסק, אבטלה גואה. מליוני ילדים בדכאון. במקום זה אתה מתעסק ערב שלם במשחק כדורגל?!
1
5
Replying to @netanyahu
לא נהדר ולא נעליים. שחקו כמו התוצאה. אגב, לך.
Replying to @netanyahu
זה או ביבי או ערן זהבי
Replying to @netanyahu
מי שדופק את האתיופים זו ממשלת הליכוד ששולטת 40 שנה במדינה ומתוכם 10 שנים בנג'י ניתאי , גזען ופריבלג מדרום ארצות הברית . נותן ל"ישראל השניה" וללובשי השטריימל למצוץ את כספי המדינה ולהשאיר לשחורים כלום מכלום חוץ מאנחות וגניחות
1
Replying to @netanyahu
Very unlucky not to win