כל עוד ישראל נכנסת למשחק או אליפות על ידי שליחת אדם או קבוצה רק לסדר היום הפוליטי, הם יהיו רק תותחים ותעמולות של מישהו פוליטי שהם לעולם לא יהיו תותחים של מוסיקה או ספורט. כי הכל פסאודו.(אל תשכחו את האירוויזיון אחרי נטע).
נאשם בפלילים שמפחד מאימת הדין ומקבל החלטות ע"ס האינטרס האישי שלו שהוא לברוח מספסל הנאשמים.
לך! הרסת את המדינה, את מוסדות השילטון, לך! תן לאחרים לשקם את כל ההרס שיצרת במדינה ובעם.