לא הביאו שום כבוד. הפסידו. אתה למשל יכול להביא הרבה כבוד וגם להביא להפסקת ההפגנות וגם להביא להתחלת הטיפול במשבר הנורא שיצרת אבל ממש לא מעניין אותך. פשוט תתפטר ותראה איך הכל פה מתחיל להסתדר. #ביביתתפטר
רק היום עברתי ברחוב ובאחד הצמתים אני רואה כ70 מפגינים נגד נתניהו והשחיתות שלו. שרים שירים שקוראים לשלום אופטימיים, לא פוגעים בזבוב. ממולם כעשרה ביביסטים שהביאו רמקול ואחת מהביביסטיות צועקת במשך כשעתיים קריאות כמו י'בני זונות', 'מחרבנים על כולכם בקשת'. המשך...
לילה טוב טופזוש מקווה שהיה לך כיף היום, אתה אדם עם יופי מסתורי פשוט לא רואים אותו.
טוב אחרי ששיחקנו בגנון היומי והמטורלל שלך תכין את עצמך לחזור לארגז החול ולשחק עם עצמך,
עוד קצת חמוד וכל פינה שתסתובב בה יצחקו עלייך אם זה ברחוב או אפילו בחו"ל יזהו אותך ופשוט יעשו ממך בדיחה.
ביי
שימו סוף למזוכיזם!!!
מתחייב להצביע לפוליטיקאי הראשון שיתחייב לסגור את נבחרת הכדורגל של ישראל ולהעביר את התקציבים לכדורסל ולג'ודו.
שתפו בכל הכוח כי חייבים לעצור את זה.