שוחחתי היום בטלפון עם ראש ממשלת אוסטרליה סקוט מוריסון. דיברנו על הדרכים להתמודדות עם נגיף הקורונה ועל אפקטיביות השימוש בסגרים בהתמודדות עם הגל השני של התפשטות הנגיף

Oct 8, 2020 · 12:17 PM UTC

303
107
30
1,025
בירכתי אותו על הצלחת הסגר שהטילו באוסטרליה (במדינת וויקטוריה), ואמרתי לו שגם בישראל מתחילים לראות תוצאות ראשוניות בעקבות הסגר, אף כי אחוזי התחלואה עדיין גבוהים. ממשיכים לעבוד ולנצח את המחלה!
66
44
5
447
Replying to @netanyahu
הוא סיפר לך שסגר לא עוזר? או שאתה עדיין בשלך כנגד כל היועצים, הגורמים הרפואים והמגמה בעולם? (ולא, בשום מקום בעולם לא הוכלים לסגר מלא, אלא חלקי, וגם בסגר חלקי לא סוגרים את כל העסקים).
1
Replying to @netanyahu
אני בטוח שהוא מאד מתרשם מאופן הניהול שלך ושנוא יישמח ליישם את זה אצלו. מה אתה מתחרה עם איוב קרא על התואר של המצחיק ביותר בליכוד?
1
Replying to @netanyahu
वाह!!!! मोदी से हारे तो EVM खराब रिपब्लिक से हारे तो TRP के डब्बे खराब (यही 'खांग्रेसी' सोच है) (अबे कामचोरी से नही मेहनत से जंग जीती जाती है) #WeStandWithRepublicBharat
1
Replying to @netanyahu
עאלק. תגיד שביקשת ממנו לחוס על פאקר מול מועצת ההימורים כי ה-shit storm שעתיד לייצר אם יפתח את פיו במסגרת הסכמים מול המדינה - ״תנו לי להמשיך להפעיל את הקזינו ואספר על ביבי בפרהסיה״ - גורם לך וליוסק׳ה בנך האבוד לחרבן ניטים במכנסיים
1
Replying to @netanyahu
לו שאלו את בני בן התשע מה לעשות כ שהתחלואה עולה הוא היה אומר לסגור את המדינה!! ואת האנשים בבתים!!! עד שהתחלואה תרד!! לא בגלל זה בחרנו בל להיות ראש ממשלה לבחור את האופציה הכי גרועה!! פעלת ככה בגל הראשון ומה קיבלנו יותר גרוע!!! גישה מוטעית יש לך לא מבין איך מתמודדים עם מגיפה!!!!
1
Replying to @netanyahu
אתה ראש ממשלה לא לגיטימי.
1
Replying to @netanyahu
אני מקווה שרשמת את העצות שהוא נתן לך, כי באוסטרליה שיעור תמותה נמוך פי 7 (!!) מבישראל ושיעור תחלואה נמוך פי 30!!! ככה נראית מדינה שיש לה מנהיג, ולא פוליטיקאי רקוב ששיקוליו נובעים מהישרדות פוליטית ומנסיון התחמקות ממשפט שוחד.
2
Replying to @netanyahu
בדקת מה קורה עם שרותי כביסה שם? יש יעד חדש לשרותי כביסה בחינם?
1
Replying to @netanyahu
תודה אבא. מעודד לשמוע.
1