שוחחתי היום בטלפון עם ראש ממשלת אוסטרליה סקוט מוריסון. דיברנו על הדרכים להתמודדות עם נגיף הקורונה ועל אפקטיביות השימוש בסגרים בהתמודדות עם הגל השני של התפשטות הנגיף

Oct 8, 2020 · 12:17 PM UTC

303
107
30
1,024
בירכתי אותו על הצלחת הסגר שהטילו באוסטרליה (במדינת וויקטוריה), ואמרתי לו שגם בישראל מתחילים לראות תוצאות ראשוניות בעקבות הסגר, אף כי אחוזי התחלואה עדיין גבוהים. ממשיכים לעבוד ולנצח את המחלה!
66
44
5
447
Replying to @netanyahu
השימוש בסיגרים
Replying to @netanyahu
מצחיק ממש. הנימוס האוסטרלי מעורר הערצה. מה הוא רצה לדעת? איך ההרגשה במקום הראשון?
Replying to @netanyahu
בטח למד ממך המון
Replying to @netanyahu
שוחד מרמה והפרת אמונים... לך!!!
Replying to @netanyahu
לימדת אותו?
Replying to @netanyahu
ראש הממשלה תתעורר כל היום אני שומע שקרים עליך ועל הממשלה.ואיך תגובה ולא ציוץ. אתה מפקיר את הסדר הציבורי לשקרנים.תעורר..כל היום מדווחים על מחדל על כאוס וצוות התגובות שלך מגיב רק לאהוד ברק.שהוא לכל הדעות מים מתחת לגשר.מעניין איך היו צולבים אותך אילו היו לנו מספרים כמו ספרד או בלגיה
Replying to @netanyahu
שיחה מוזרה על רקע החקירה שבא מעורב מקורבך בימים אלו באיזו מדינה... אה זה באותה מדינה, איזה קטע איתך מתאם גרסאות
Replying to @netanyahu
הוא התקשר לשאול אותך איך מגיעים למקום ראשון בתחלואה פר מיליון?