שוחחתי היום בטלפון עם ראש ממשלת אוסטרליה סקוט מוריסון. דיברנו על הדרכים להתמודדות עם נגיף הקורונה ועל אפקטיביות השימוש בסגרים בהתמודדות עם הגל השני של התפשטות הנגיף

Oct 8, 2020 · 12:17 PM UTC

303
107
30
1,024
בירכתי אותו על הצלחת הסגר שהטילו באוסטרליה (במדינת וויקטוריה), ואמרתי לו שגם בישראל מתחילים לראות תוצאות ראשוניות בעקבות הסגר, אף כי אחוזי התחלואה עדיין גבוהים. ממשיכים לעבוד ולנצח את המחלה!
66
44
5
447
Replying to @netanyahu
אתה מתכוון לסדר העולמי החדש?
שר הבריאות של מדינת NSW באוסטרליה עושה "טעות פרוידיאנית", שהיא בעצם לא טעות בכלל. הוא מדבר על כמה שבתים הם מקום מסוכן (הכנה לקראת העברת אוכלוסיה למחנות?) ואיך כולם צריכים לקבל את ה-"סדר העולמי החדש... אה... עולם הקורונה החדש"... הם לא מתכוונים לרגע לתת לעולם לחזור למצבו הקודם.
4
Replying to @netanyahu
כל הכבוד - הצלחה מלאה לסגר כמובן! סגר היא הדרך האחת והיחידה למניעת תחלואה ומות ממגפות בכל העולם ובכל הזמנים.התנגדות לסגר היא ממניעים אידאולוגיים ופוליטיים (רהא בנט וליברמן) ואסור להכנע לה בשום אופן!
4
11
Replying to @netanyahu
@ScottMorisson did you tell him about the adequate financial support that Australia gave its citizens during the lockdown? And the importance of a society having trust in their government in order for a lockdown to work? I think it could be beneficial if you did 🙂
1
1
Replying to @netanyahu
הסקרים הפנימיים לא משהו, הא? 🤣😂🤣😂🤣
1
3
Replying to @netanyahu
לא תסובב את כל העולם. השקר הולך ומתפוגג לא נינעל ונחנק עבורך ולרעתנו
11
Replying to @netanyahu
מה אתה מתכנן לארוחת ערב?
3
11
Replying to @netanyahu
שאלת אותו על פאקר ומה קורה עם זה? הבן שלך בטוח מתגעגע
2
31
Replying to @netanyahu
שוחד, מרמה הפרת אמונים
1
5