שוחחתי היום בטלפון עם ראש ממשלת אוסטרליה סקוט מוריסון. דיברנו על הדרכים להתמודדות עם נגיף הקורונה ועל אפקטיביות השימוש בסגרים בהתמודדות עם הגל השני של התפשטות הנגיף

Oct 8, 2020 · 12:17 PM UTC

303
107
30
1,025
בירכתי אותו על הצלחת הסגר שהטילו באוסטרליה (במדינת וויקטוריה), ואמרתי לו שגם בישראל מתחילים לראות תוצאות ראשוניות בעקבות הסגר, אף כי אחוזי התחלואה עדיין גבוהים. ממשיכים לעבוד ולנצח את המחלה!
66
44
5
447
Replying to @netanyahu
עכשיו אתה מתקשר לכול העולם. תמונת הכביסה בטוח לנגד עיניהם.
1
Replying to @netanyahu
לא ראית איך מלגלגים על הכביסה המלוכלכת שלכם שאתם מכבסים בנסיעות עבודה לחו״ל? כולם מלגלגים עליך !
1
Replying to @netanyahu
Mr Prime Minister I'm sorry to tell you but you are going the wrong way The right way is doing just like your friend President Trump is doing
Replying to @netanyahu
באוסטרליה אין שום סגר יש עוצר לילי רק על אזור מחברון עסקים פתוחים כרגיל
Replying to @netanyahu
שוחחתי היום עם חבר שלי שגר באוסטרליה...אין סגר יש כמה הגבלות לילות כולם עובדים כרגיל רק מקומות בילוי עצרו אז למה סתם לחרטט זה כבר לא עובד רק על כמה בוחרי ליכוד שמנותקים מהמציאות שאתה ומירי רגב אומרים להם מה להגיד ואיך לחשוב
Replying to @netanyahu
אדוני ראש הממשלה. מבקש אני לדעת מה עושה שם ראש ממשלת אוסטרליה אצלו בארצו (זה נכון גם לגבי מרקל בגרמניה) עם התגברות ההידבקות, כאשר אין אצלו די חרדים כדי להאשים אותם בהפצה. מציע כי תלווה לו את גמזו + 2000 חרדים שיתיישבו בשכונה אחת + חטיבת שוטרים ישראלים, ואז זה מסודר תוך שבועיים
Replying to @netanyahu
הרסת מספיק לך!
1
Replying to @netanyahu
לך לך לך לך לך לא סובלים אותך
1
1
7
Replying to @netanyahu
תמיד כשאתה לחוץ כי הבייס שלך מתפורר אתה מתחיל להפציץ עם "שוחחתי היום עם..." אתה יודע שזה מעניין ת'תחת שלנו? סביר שלא שוחחת אבל לעולם לא נדע כי אינך מציג בפנינו את הקלטות השיחה המלאות. השמעת קולות עהעדה כשאתה בפועל מתעסק בהסתה במשפט ועצירת ההפגנות. את ההפגנות לא תצליח לעצור. לך לך
11