שוחחתי היום בטלפון עם ראש ממשלת אוסטרליה סקוט מוריסון. דיברנו על הדרכים להתמודדות עם נגיף הקורונה ועל אפקטיביות השימוש בסגרים בהתמודדות עם הגל השני של התפשטות הנגיף

Oct 8, 2020 · 12:17 PM UTC

303
106
30
1,024
בירכתי אותו על הצלחת הסגר שהטילו באוסטרליה (במדינת וויקטוריה), ואמרתי לו שגם בישראל מתחילים לראות תוצאות ראשוניות בעקבות הסגר, אף כי אחוזי התחלואה עדיין גבוהים. ממשיכים לעבוד ולנצח את המחלה!
66
44
5
447
Replying to @netanyahu
לך תקעווד מושחת
1
Replying to @netanyahu
תודה. חשוב מאוד
1
7
Replying to @netanyahu
ישראל - 201 מתים למליון תושבים. אוסטרליה - 35 מתים למליון תושבים. בטח שמח לקבל ממך עצות!
1
1
18
Replying to @netanyahu
אני חוזר בפעם המאה אף אחד לא מאמין לכה במדינה, שחרר ולך נאשם בפלילים לא יוכל להיות ראש ממשלה פה, תשאל את סקוט מוריסון ראש ממשלת אוסטרליה. יש לו רק תשובה אחת בשביל כה ביבי לך הביתה .
2
Replying to @netanyahu
דיברת איתו גם על פאקר? שחלילה לא ייבשו לך וליושבי קן הקוקייה את בור השמנת. מצב מדאיג....
2
Replying to @netanyahu
המציג מימין שרלטן
2
Replying to @netanyahu
לא ידידך סקוט מוריסון? שאלת אותו איך היתה חופשתו בהוואי, בזמן גל השריפות? אגב, אם לדייק, לא הוא החליט על סגר, אלא ראש ממשלת ויקטוריה, שנותקה משאר אוסטרליה (רמזור?). אבל למה להתעסק בעובדות. שכחת לציין שאתה לא נכנע ללחצים פוליטיים. אתה לא ראש הממשלה שלי
1
17
Replying to @netanyahu
אני דיברתי עם ניסים גרמה , דיברנו על הדרכים להתמודדות ללא פלאפל... את מי זה מעניין ???
1
Replying to @netanyahu
הרגע דיברתי איתו אמר לא מכיר אותך
2