שוחחתי היום בטלפון עם ראש ממשלת אוסטרליה סקוט מוריסון. דיברנו על הדרכים להתמודדות עם נגיף הקורונה ועל אפקטיביות השימוש בסגרים בהתמודדות עם הגל השני של התפשטות הנגיף

Oct 8, 2020 · 12:17 PM UTC

303
107
30
1,024
בירכתי אותו על הצלחת הסגר שהטילו באוסטרליה (במדינת וויקטוריה), ואמרתי לו שגם בישראל מתחילים לראות תוצאות ראשוניות בעקבות הסגר, אף כי אחוזי התחלואה עדיין גבוהים. ממשיכים לעבוד ולנצח את המחלה!
66
44
5
447
Replying to @netanyahu
נכשלת בטיפול בקרונה, תתפטר
Replying to @netanyahu
לך!!
Replying to @netanyahu
דיברתם על כ כ כ ?
Replying to @netanyahu
גם אני מאמינה באפקטיביות השימוש בסגרים והכי אפקטיבי לאזרחי ישראל כרגע זה לסגור אותך. לך.
Replying to @netanyahu
הוא בטח למד ממך המון על איך להתעלל בנתיניו. אופס... באוסטרליה יש אזרחים
Replying to @netanyahu
לך הביתה
Replying to @netanyahu
כל אוסטרליה פתוחה לעסקים למעט העיר מלבורן (שגם בה לא יותר מ25 מקרים חדשים ביום!) אתה לא צריך לשוחח איתו אתה צריך ל-ה-ק-ש-י-ב לו! ולבצע!! באוסטרליה אין עוני כמו אצלך
Replying to @netanyahu
We love bibi ❤️🇮🇱