שוחחתי היום בטלפון עם ראש ממשלת אוסטרליה סקוט מוריסון. דיברנו על הדרכים להתמודדות עם נגיף הקורונה ועל אפקטיביות השימוש בסגרים בהתמודדות עם הגל השני של התפשטות הנגיף

Oct 8, 2020 · 12:17 PM UTC

303
107
30
1,024
בירכתי אותו על הצלחת הסגר שהטילו באוסטרליה (במדינת וויקטוריה), ואמרתי לו שגם בישראל מתחילים לראות תוצאות ראשוניות בעקבות הסגר, אף כי אחוזי התחלואה עדיין גבוהים. ממשיכים לעבוד ולנצח את המחלה!
66
44
5
447
Replying to @netanyahu
אתה כל כך מוזר
1
Replying to @netanyahu
נתת לו עצות איך הורסים משק בשביל לברוח ממשפט.
Replying to @netanyahu
וואו מרגש , עשית לי את היום ! נראה לי שאצביע לך בעקבות השיחה המרגשת ! להקיא מהטריקים והשטיקים שלך , תפנים: אנחנו לא מטומטמים ! לךךךך !
Replying to @netanyahu
שוחד, מרמה, הפרת אמונים. מכל העולם מבקשים שתפסיק להטריד בטלפון כי אתה כישלון מחריד בכל הנוגע לטיפול במשבר הקורונה
1
41
Replying to @netanyahu
ועל פאקר... דיברתם גם על פאקר...איףףףףף.... אתה שקוף כמו ניילון נצמד... שחרר אותנו מהשטויות שלך בבקשה ממך.
Replying to @netanyahu
אל תשתוק .. # BIAFRANS נהרגים כל יום ... אל תתנו למוסלמים להשתלט על מדינה יהודית
chibuzo ikechukwu💻
1
0
Replying to @netanyahu
חבל לא ניתק לך את הטלפון. בושה גדולה לדבר עם מושחתים.
5
Replying to @netanyahu
איך ניתן למצוא קווי דמיון בין שתי המדינות? אוסטרליה גדולה מישראל עשרות מונים, מחולקת למדינות, יש לה (אם איני טועה ) מספר נמלי תעופה, ההבדלים הם גדולים מאוד. צריך למצוא מדינות קטנות בסדר גודל של ישראל עם התנאים פה על מנת להתמודד מול הקורונה. לא בטוח שאוסטרליה היא המקרה הנכון.