שוחחתי היום בטלפון עם ראש ממשלת אוסטרליה סקוט מוריסון. דיברנו על הדרכים להתמודדות עם נגיף הקורונה ועל אפקטיביות השימוש בסגרים בהתמודדות עם הגל השני של התפשטות הנגיף

Oct 8, 2020 · 12:17 PM UTC

303
106
30
1,024
בירכתי אותו על הצלחת הסגר שהטילו באוסטרליה (במדינת וויקטוריה), ואמרתי לו שגם בישראל מתחילים לראות תוצאות ראשוניות בעקבות הסגר, אף כי אחוזי התחלואה עדיין גבוהים. ממשיכים לעבוד ולנצח את המחלה!
66
44
5
447
Replying to @netanyahu
זה מה שהכתיב לך צוות הניו מדיה שלך. זה הכי טוב שלכם. תתבייש.
Replying to @netanyahu
שחרר, בחייאת, אתה כבר לא מעניין.
Replying to @netanyahu
סע לטרומפ תן לו נשיקה הוא אמר שהוא לא מדבק, מי שקרן יותר גדול, אתה או הוא ?
Replying to @netanyahu
דנת איתו בהסגרה של מלכה לייפר? שאלת את דעתו לגבי ראש ממשלה מכהן ונאשם בפלילים? תפסיק לספר לנו שקרים ותלך כבר #ביביהביתה
Replying to @netanyahu
דברת איתו על פאקר??
Replying to @netanyahu
מקווה שלא למד ממך כלום ....כי אתה כישלון אחד גדול
Replying to @netanyahu
בטוח התקשר לקבל עצות. הרי אם יעשה הכל כמוך אבל הפוך, כנראה שיהיה המנהיג הטוב בעולם. איזה כשלון שאתה, הרגת אותנו
Replying to @netanyahu
היית צריך לעשות את זה בגל הקורונה הראשון ואם היית עושה את זה ולא נזכר מאוחר מידי, היית חוסך להמון אזרחים כאב גדול בכל מיני מישורים, למשל כלכליים וחברתיים