שוחחתי היום בטלפון עם ראש ממשלת אוסטרליה סקוט מוריסון. דיברנו על הדרכים להתמודדות עם נגיף הקורונה ועל אפקטיביות השימוש בסגרים בהתמודדות עם הגל השני של התפשטות הנגיף

Oct 8, 2020 · 12:17 PM UTC

303
107
30
1,024
בירכתי אותו על הצלחת הסגר שהטילו באוסטרליה (במדינת וויקטוריה), ואמרתי לו שגם בישראל מתחילים לראות תוצאות ראשוניות בעקבות הסגר, אף כי אחוזי התחלואה עדיין גבוהים. ממשיכים לעבוד ולנצח את המחלה!
66
44
5
447
Replying to @netanyahu
סיפרת לו שאנחנו הדמוקרטיה היחידה בעולם שבטלה את הזכות להפגין? הוא התרשם?
1
Replying to @netanyahu
מה אתה מקשקש קורונה, אתה כישלון קולוסלי בקורונה, באירן יש פחות מתים מכאן, רק על הקורונה מגיע לך 15 שנה בכלבוש
1
Replying to @netanyahu
מה קורה עם זה ?
1
Replying to @netanyahu
מושחתיהו מתי תבין שמעניין אותנו רק התאריך תפוגה שלך את כל השאר אתה יכול לחרטט את הבייס שלך שהולך ומתמעט הם אוהבים סיפורי אלף לילה ולילה
Replying to @netanyahu
מקווה שאת מחיאת הכף של עצמך שמעת כי אתה היחיד שרואה בזה משהו שצריך לצייץ עליו. אולי גם תצייץ לנו כמה בקבוקי מים שתית היום? מי ישמע אז דיברת בטלפון עם מנהיג כזה או אחר, בימים רגילים אתה עושה את זה בשוטף ואף אחד לא יודע כלום. תודה באמת שאתה מתעסק בקורונה לדקה, רוצה מדליה?
4
GIF
Replying to @netanyahu
שני ליצנים
1
Replying to @netanyahu
הטעות שלך אדון נתניהו שהקמת ממשלה שחצי ממנה אוהב מחבלים ואנרכיסטים לך לבחירות הפעם ותלך על כל הקופה בלי פחד ריבונות ובגצ שחייבים לערוף להם את הראשים ישר לכלא אתה לא יכל להמשיך עם ממשלה שחצי ממנה תומך בהפגנות בתקופת קורונה אני לא מתפלא על אוהבי מחבלים שרק מנסים לגרום לכאוס ואנרכיה
1
Replying to @netanyahu
סיפרת לו שאתה מואשם בשלושה תיקים שוחד, מרמה והפרת אמונים?
1
Replying to @netanyahu
זאת הבעיה, שאתה כל היום בטלפון למטרות יח"צ. צא החוצה, תראה מה קורה, תראה את העם שלך שסוע, פגוע וקורס
1
Replying to @netanyahu
על חקירת פאקר והצורך בסגר על הפה שלו לא התייעצתם?
פאקר נשאל על קשריו עם נתניהו מול ועדת חקירה אוסטרלית שעוסקת ברישיון הקזינו שלו. מיד במהדורה
1