שוחחתי היום בטלפון עם ראש ממשלת אוסטרליה סקוט מוריסון. דיברנו על הדרכים להתמודדות עם נגיף הקורונה ועל אפקטיביות השימוש בסגרים בהתמודדות עם הגל השני של התפשטות הנגיף

Oct 8, 2020 · 12:17 PM UTC

303
107
30
1,025
בירכתי אותו על הצלחת הסגר שהטילו באוסטרליה (במדינת וויקטוריה), ואמרתי לו שגם בישראל מתחילים לראות תוצאות ראשוניות בעקבות הסגר, אף כי אחוזי התחלואה עדיין גבוהים. ממשיכים לעבוד ולנצח את המחלה!
66
44
5
447
Replying to @netanyahu
נשמע כאילו אתה מצלצל לכל נציגי האומות לשאול אותם איך הם מתמודדים עם הקורונה?
Replying to @netanyahu
הסברת לו מה הוא צריך לעשות כדי להפוך למספר אחד בנדבקים למיליון תושבים? לא כזה מסובך, רק לעקוב אחרי מה שאתה עשית!
Replying to @netanyahu
אולי לעבור לאוסטרליה? למכור רהיטים? משהו?
Replying to @netanyahu
הוא ביקש ממך טיפים על איך לא לנהל מגפה/כלכלה/מדינה? כי בזה אנחנו באמת יכולים להיות אור לגויים. בעיתונות בחו"ל כבר משתמשים בנו כדוגמה ולא במובן הטוב, אין מה להגיד באמת 'ליגה אחרת'. תודה!
Replying to @netanyahu
תן לי לנחש הוא התקשר לשאול בטח איך זה שאתה כל כך מוכשר, כל כך מוכשר שאתה מצליח להעלות את סני הפלאשמורה כבר 10 פעמים, ככה כל פעם מחדש?
Replying to @netanyahu
תשאל אותו מה התנאים לקבל ויזת עבודה קבועה. חבר שואל
Replying to @netanyahu
אני מניח שהוא התקשר ללמוד איך לא מטפלים במשבר הקורונה...
Replying to @netanyahu
ביבי, מרוב מאות אלפי ציוצים שאתה מצייץ ברשתות ומרוב טלפונים רבים שאתה מנהל מדווח עליהן באמצעות ציוצים, מתי יש לך זמן לעבוד אם בכלל עבור המדינה והעם?
Replying to @netanyahu
תפסיק לשוחח. לך !!! ותעשה מה שאתה צריך לעשות והוא להניח לנו לחסוד למדינה שפויה ודמוקרטית. לך!!!
Replying to @netanyahu
מי התקשר למי ?