אביא לאישור הממשלה והכנסת את הסכם השלום עם איחוד האמירויות ביום שני הקרוב.

Oct 8, 2020 · 11:42 AM UTC

404
262
41
2,550
Replying to @netanyahu
תביא בבקשה לכנסת את פתיחת השמיים שסוגרים ללא סיבה #OpenBG כולם מוזמנים להצטרף למאבק לפתיחת השמיים שסגורים סתם!!!!!!
Replying to @netanyahu
🇮🇱🇦🇪🙌👏👏👏👏🤗🤗🤗🤗
1
Replying to @netanyahu
כבר אין מה להגיד יותר. פשוט לך
Replying to @netanyahu
הסכם נורמליזציה ששר החוץ נתן לך יפויי כוח לחתום עליו 😜 לך כבר!!!
Replying to @netanyahu
שוחד מרמה והפרת אמונים ממתי יש ממשלה? האם חברי הממשלה והכנסת קיבלו כבר את ההסכם המלא לעיון .. או שהם יצביעו בלילה.. טלפונית.. על עיוור.. כנהוג בדיקטורות...
1
Replying to @netanyahu
תַרכִּיב??
1
Replying to @netanyahu
שחרר את הסגר ועוף לנו מהחיים, את כישלון גדול. כלכלה הרסת , חיי משפחות הרסת, לך, לך, לך, כישלון והרס
1
Replying to @netanyahu
נכשלת בטיפול בקרונה, תתפטר
Replying to @netanyahu
איפה ומה אתה מסתיר בתוך ההסכמים הללו? שקרן קטן ומפוחד אפילו כץ צוחק עליך!!!!
Replying to @netanyahu
כולו או החלקים שאתה רוצה ??