זהו נגמר הסגר מבחינתך ?? ״המלך העליון ״ חוזרים לשגרה ולסיפורים ?? אנחנו עוד תקועים בגנים הסגורים בעסקים הסגורים במינוס . במקום לטפל בזה נלחצת מהסקרים וחזרת לסיפורים התקשרתי לזה ועשית זה . לא קורונה לא מעניין אותנו לך הביתה
גורמים שמראים שתם עידן ביבי. בעוד 26 ימים יהיו בחירות בארה"ב ע"פ כל הסקרים ביידן מוביל כמעט בכל 25 מדינות המפתח. הפסד של טראמפ מבשר רעות לביבי. נוסיף לזה גם את בנט שנושף בעורפו רק ב-3 מנדטים שזה פחות מטעות דגימה. ביבי מרסק את הליכוד ונשאר עם הביביסטים. האידיולוגים יצביעו עם בנט.