הדבר היחיד שצריך להיות מאושר בכנסת ביום שני הקרוב זו הצעת אי אמון בך, נוכל וכושל, ובממשלה הרעה שלך.
את אף אחד לא מעניינים הסכמים בשעה שאתה מחרב את המדינה היפה שלנו. כלכלית ובריאותית, וממיט עלינו אסון - רק כדי שלא תצטרך להריח ליזול.
אבל אנחנו נגרש אותך. אל תדאג. תגמור בכלא.