אביא לאישור הממשלה והכנסת את הסכם השלום עם איחוד האמירויות ביום שני הקרוב.

Oct 8, 2020 · 11:42 AM UTC

404
262
41
2,550
Replying to @netanyahu
השמאל צורח והימין עובד.
Replying to @netanyahu
מומלץ, זו המורשת היחידה שהשארת אז מהר לפני שתתפטר 😋
Replying to @netanyahu
וואלה. מדהים!
Replying to @netanyahu
נוכל, לך
Replying to @netanyahu
hey @netanyahu, BiBs, Say Hello to your Constituents, Here they are>>
Replying to @netanyahu
זה היה אמור להיות הפוך גוטה, הפוך
Replying to @netanyahu
תודה, אפשר לדעת מה יש שם בכלל?
Replying to @netanyahu
אם לא....יאושר?
Replying to @netanyahu
הדבר היחיד שצריך להיות מאושר בכנסת ביום שני הקרוב זו הצעת אי אמון בך, נוכל וכושל, ובממשלה הרעה שלך. את אף אחד לא מעניינים הסכמים בשעה שאתה מחרב את המדינה היפה שלנו. כלכלית ובריאותית, וממיט עלינו אסון - רק כדי שלא תצטרך להריח ליזול. אבל אנחנו נגרש אותך. אל תדאג. תגמור בכלא.
3