גם אם תחזור על השקר הזה שזה הסכם שלום זה לא הופך את זה לנכון.
היית רוצה שזה יהיה הסכם שלום כמו שבגין ורבין עשו אבל זה לא ואתה יודע שזה לא.
עשית הסכם נורמליזציה, שמעון פרס כבר היה שם לפניך לפני עשר שנים וכבר למעלה מעשור שיש איתם יחסים.
די לשקר ולעבוד על עדר הבוחרים שלך, די לשקר.