לפני חצי שנה התחייבתי להעלות את שארית קהילת יהודי אתיופיה. ביום שני הקרוב אני אביא לישיבת הממשלה החלטה להביא 2000 מבני עמנו באתיופיה בדרך להביא את כל השאר. אנחנו מימנו גם 80 מיליון שקלים לפעילות בקהילה. אנחנו עומדים בהתחייבות שלנו. @GYevarkan

Oct 8, 2020 · 9:32 AM UTC

752
160
127
1,264
0
שוחד, מרמה, הפרת אמונים. אתה נוכל עלוב, מוכן לחגוג על כל הזדמנות לשיסוי וקריעת החברה. ואתה יודע מה מצחיק? מכל הפרשה הזו יוצא שאמיר השכל הוא היחיד שמקדם את העלאתם של אחינו - אלה שאתה במשך 11 שנה מפקיר באתיופיה הרחוקה. איזה איש מתועב אתה, אין לתאר
2
52
שקרן משוקרן שקרניהו עד מתי המניפולטור השקרן הזה ישחק בראש של הציבור. @gantzbe @pnina_tamano_sh @Izhars7
2
בלה בלה בלה בלה... הכל אצליך מהפה ולחוץ רק הבטחות רק שקרים רק דואג לעצמך לך !!!!!!!!!!!!!!
2
GIF
חחחח. כאילו זה היה יותר מדי נמוך עבורך לצאת נגד מפגין בודד (כמו שחייבת את הכוורת המפגרת שלך לעשות) , אז אתה מעלה את הבולשיט הזה? בשטויות האלה אתה מתעסק כשהמדינה בוערת? אפס מאופס
2
לא לחזרה לשלטון של מפא"י הגזענית הרואה את מדינת ישראל עושה טובה לאחינו האתיופים,מרוקאים ,עירקיים -שהרשתה להם לעלות למדינתם!
2
מגיע המון קרדיט לאמיר השכל, שכדי להתנגח בו ביבי נזכר שיש יהודים באתיופיה שמחכים כבר שנים לממשלה שתסכים להעלות אותם.
1
שקרן אנלוגי
1
ישר ליישוב קדומים, סמוטריץ' ישמח שיהיו שכניו
1
המדינה בקריסה וראש הממשלה רק מתעסק בפילוג פילוג ופילוג ... בושה בושה בישה
1
עיתוי נפלא . במקומך הייתי שולח את שרה להביא אותם , היא ידועה כחובבת מושבעת
1