לפני חצי שנה התחייבתי להעלות את שארית קהילת יהודי אתיופיה. ביום שני הקרוב אני אביא לישיבת הממשלה החלטה להביא 2000 מבני עמנו באתיופיה בדרך להביא את כל השאר. אנחנו מימנו גם 80 מיליון שקלים לפעילות בקהילה. אנחנו עומדים בהתחייבות שלנו. @GYevarkan

Oct 8, 2020 · 9:32 AM UTC

752
160
127
1,264
0
אין עליך @pnina_tamano_sh תודה שיזמת ודחפת את זה!!!! אלופה
1
לפני שאתם מעלים אותם לארץ אולי כדאי שתסכימו להעלות את העובדים האתיופים במעון ראש הממשלה לקומה השנייה...
1
מה קרה ביבי? לשרה נגמרו השפחות שמאמינות לה? haaretz.co.il/news/politi/1.…
2
תודה לאמיר השכל. נוכל לך !
1
ציוץ שכולו דוגמה לאופן שבו האגו גובר על כל שיקול של כדאיות של ספין פוליטי שעליו עמלו קשה חבר המסבירים שלך . יותר חשוב לך לנצח בתחרות מול השכל על מי עשה יותר למען הקהילה האתיופית, לצאת גבר גבר , מאשר להשתמש בספין . זה לא יביא לך מנדטים גבר גבר, אתה שקוף שאין דברים כאלה!
1
איך תעשה את זה? אין למדינה תקציב.
1
אתה קוסם הציוץ הזה דווקא עכשיו (אמיר השכל) ממש גאונות
1
כל עוד זה לא כולל עליה שלהם לקומה השניה בבלפור
1