לפני חצי שנה התחייבתי להעלות את שארית קהילת יהודי אתיופיה. ביום שני הקרוב אני אביא לישיבת הממשלה החלטה להביא 2000 מבני עמנו באתיופיה בדרך להביא את כל השאר. אנחנו מימנו גם 80 מיליון שקלים לפעילות בקהילה. אנחנו עומדים בהתחייבות שלנו. @GYevarkan

Oct 8, 2020 · 9:32 AM UTC

752
160
127
1,264
0
תודה @pnina_tamano_sh שרת הקליטה!
1
תודה לשרת הקליטה @pnina_tamano_sh שעבדה בכדי שזה יקרה! 💙
1
שקוף , אחרי סיפור של השכל , הכל אצלך זה פייק . כל היסודות שלך שקר . מבטיח לכם זה ישאר על הנייר .
1
ואין קשר למה שאמר אמיר השכל... ואז מסיתים יומיים על הנושא בכל הערוצים האפשריים...ואז המלך מופיע עם תוכנית להאדיר אותו (מיותר לציין שלא תיושם...)
1
מותר להם לעלות גם לקומת המגורים? או שהיא ללבנים בלבד?
2
1
59
איזה איש דוחה אתה שמישתמש ביברקן כבובה.🤮🤮🤮
10
אבל קודם בראשון סיפוח. חחחחחחחחחחחחחח
1