לפני חצי שנה התחייבתי להעלות את שארית קהילת יהודי אתיופיה. ביום שני הקרוב אני אביא לישיבת הממשלה החלטה להביא 2000 מבני עמנו באתיופיה בדרך להביא את כל השאר. אנחנו מימנו גם 80 מיליון שקלים לפעילות בקהילה. אנחנו עומדים בהתחייבות שלנו. @GYevarkan

Oct 8, 2020 · 9:32 AM UTC

752
160
127
1,264
0
מסכים עם כל מה שאמרת פה
1
1
12
תודה לשרת הקליטה פנינה תמנו שטה.
2
ושרת הקליטה לא היה שום קשר לזה אהה?
2
הסרטון לא צולם במקרה בקומת המגורים של המשפחה, נכון?
1
1
16
אז אם הבנתי נכון עכשיו עוד 2000 איש מבני הפלאשמורה צריכים להודות לאמיר השכל שבזכותו הם יעלו לארץ. יופי ביבי.
27
יפה שלקחת אתיופי מחמד. איזה קטע,אתמול האתיופים עלו לכותרות בגלל השכל והנה אתה בא עם עוד איזה חירטוט שקשור לאתיופים. בטח זה צירף מקרים ולא ספין. שיא העולב אתה
2
רק תוודא שהם לא עולים לקומת המגורים
2
53
כל הכבוד לשרת העלייה והקליטה @pnina_tamano_sh שהבטיחה וקיימה
4