לפני חצי שנה התחייבתי להעלות את שארית קהילת יהודי אתיופיה. ביום שני הקרוב אני אביא לישיבת הממשלה החלטה להביא 2000 מבני עמנו באתיופיה בדרך להביא את כל השאר. אנחנו מימנו גם 80 מיליון שקלים לפעילות בקהילה. אנחנו עומדים בהתחייבות שלנו. @GYevarkan

Oct 8, 2020 · 9:32 AM UTC

752
160
127
1,264
0
ברכות לפנינה שקידמה העניין. מי זה העציץ שעומד לצידך נתניהו?
1
עד הבוקר לא היה אכפת לך שימותו שם. אדוני ראש הממדלה, לא יהיה כאן גלעד שליט 2. אתה הולך הביתה
1
מילים זה קל. נראה אותך גבר מעלה את יברקן לקומה השניה בבלפור.
1
"אנא ה' הצליחה נא" .
1
תודה לרבה לשרת העלייה והקליטה @pnina_tamano_sh @EthiopianJewry
1
התחייבת כבר בפעם העשירית. בכל פעם נושא כלים אחר לידך. חייבים להסכים על כך ששוב בזכות אמיר השכל יעלו אתיופים לארץ😊 יישר כוח לאמיר 👍👍👍 אלה שאשתך לא מסכימה שינקו בקומת המגורים. אתה בלחץ ושוב פועל לטובת עצמך. בטח תפנה גם את חאן אל אחמאר. אגב ההתחייבויות שלך שוות לתחת. תתפטר לך!
2
41
אין הרבה אנשים מביכים במדינה כמו גדי יברקן
9
31
אשריך בן ימין ה' .אתה עושה חיל .
1
עסקן שכונתי עלוב וציני... !!! אתה לא ראש הממשלה שלי !!!
5
תודה רבה למי שדאג שזה יקרה. שרת הקליטה והעליה @pnina_tamano_sh אתה ביבי כבר שנים משתין על אחינו בני הקהילה האתיופית שנמצאים אצלך רחוק מסדר העדיפויות.
9