לפני חצי שנה התחייבתי להעלות את שארית קהילת יהודי אתיופיה. ביום שני הקרוב אני אביא לישיבת הממשלה החלטה להביא 2000 מבני עמנו באתיופיה בדרך להביא את כל השאר. אנחנו מימנו גם 80 מיליון שקלים לפעילות בקהילה. אנחנו עומדים בהתחייבות שלנו. @GYevarkan

Oct 8, 2020 · 9:32 AM UTC

752
160
127
1,264
0
Replying to @netanyahu
נכשלת בטיפול בקרונה, תתפטר
תתפטר יא כושל. לא מעניין. צא מחיינו אתה והסמור הפוליטי שעומד לצידך בתמונה ה״מרגשת״ שלכם
עובדות הנקיון אצלך בבלפור עדיין מגיעות עם שומר צמוד שקרני ?
1
קודם תסכים להם לעלות לקומה השנייה בבלפור אדוני
ממתי אתה עומד בהבטחות ? אה,הבחירות מתקרבות והסקרים לא משהו.. גם אם תומר אמת אף אחד לא יאמין לך. תנסה מול המראה,תראה שאתה מת מצחוק..
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אתה סמרטוט!!! צא דיבוק צא
איכס על החיים שלנו.
לא קהילה ולא שארית. אלה לא יהודים בכלל, אפילו לא חצי ולא רבע. יהודים שהגיעו מאתיופיה, לא עסקנים דמגוגים, דיברו על זה כל הזמן. אבל מה לך אכפת. אתה מביא גוים מכל העולם, חלקם אנטישמים, כי סיפרו לך שיצביעו לך.
1