יש אופטימיות זהירה שהסגר עובד אבל עוד מוקדם לומר. יש עוד דרך ארוכה ואין מקום לשאננות. כולנו חייבים לשמור על הנחיות הבריאות כדי שהמגמה תימשך. אני אמשיך לקבל את ההחלטות הנכונות ולעשות את מה שנכון עבורכם, אזרחי ישראל. לא אכנע ללחצים פוליטיים משום צד, מתוך הממשלה או מחוצה לה.

Oct 8, 2020 · 7:55 AM UTC

305
97
19
861
Replying to @netanyahu
הנה בשבילך ....סיבה שאתה סיים התפקיד שלך ומת כמו כלב כל העם ישמעו וראו
Replying to @netanyahu
אתה חלאה מושחתת, שמקומה בכלא. חזיר.
Replying to @netanyahu
חאלס עם השקרים כל ההחלטות שלך פוליטיות. התקציב פוליטי? די כבר תתפטר לטובת כולנו.
Replying to @netanyahu
כל עוד אתה שם אין אופטימיות !!!!
Replying to @netanyahu
אנו בעירק, הנגיף נמצא במצבו החלש ביותר ואיכותו פחותה מזו שהייתה בעבר. זאת בשל החסינות הטבעית של בני האדם, המצב הפסיכולוגי ומצב של חוסר הפחד. אנו מתפללים לאלוהים להרחיק את רוע המגיפה הזו.
Replying to @netanyahu
אתה לפחות מאמין לשקרים של עצמך? כי אם כן זו חצי נחמה
Replying to @netanyahu
שקרן אנלוגי
Replying to @netanyahu
ברור שהסגר עובד, זה הפתרון הכי קל והכי קטלני. מטורף