יש אופטימיות זהירה שהסגר עובד אבל עוד מוקדם לומר. יש עוד דרך ארוכה ואין מקום לשאננות. כולנו חייבים לשמור על הנחיות הבריאות כדי שהמגמה תימשך. אני אמשיך לקבל את ההחלטות הנכונות ולעשות את מה שנכון עבורכם, אזרחי ישראל. לא אכנע ללחצים פוליטיים משום צד, מתוך הממשלה או מחוצה לה.

Oct 8, 2020 · 7:55 AM UTC

305
97
19
861
Replying to @netanyahu
#Arbaeen2020 #Hussein "Wait", tell this to your master(Netanyahu)
1
Replying to @netanyahu
וזה שאין דיין בארץ? הוא רק ילד חרדי ולא כלב!
1
Replying to @netanyahu
יש אופטימיות זהירה שאתה בדרך למפלה מוחצת. המשך כך ואנחנו נזכה לראות אתכם מפנים את הבית שלנו בבלפור.
1
Replying to @netanyahu
אל תשמע לבנט שקד גנץ ושאשא ושאר חתרנים שכל מטרתם זה הגברת התמותה והתחלואה כדי להאשים אותך לאחר מכן .
1
Replying to @netanyahu
איך אפשר לומר שאתה לא נכנע ללחצים פוליטיים משום צד כשכל הסגר הזה נבנה תוך לחצים פוליטיים והקלתו על החרדים ככל האפשר? קבלת החלטות שלא לפי נתוני הדבקה? בכלל מה צריך סגר? מה תכליתו? אנחנו לא לפני קריסה, אנחנו לא לפני חיסון? למה לא להוריד אותו מהשולחן? הוצג לך מודל כזזה שלא הורס הכל!
2
Replying to @netanyahu
חחח "לא אכנע ללחצים פוליטיים"... שקרן, אם לא היית נכנע מודל הרמזור היה עובד ולא הייתם צריכים קומבינות vip כדי להפר את הנחיות משרד הבריאות
6
Replying to @netanyahu
אגב מעולם לא קיבלתי החלטה אחת לטובתינו רק לטובתך אגב חבל שלא ניצלת את ההפקרות של שרהל'ה לעד6ת צבע דלעת בראש
1
Replying to @netanyahu
👏👏👏👑👑
2
Replying to @netanyahu
ההחלטה הנכונה היא להתפטר
1
1