יש אופטימיות זהירה שהסגר עובד אבל עוד מוקדם לומר. יש עוד דרך ארוכה ואין מקום לשאננות. כולנו חייבים לשמור על הנחיות הבריאות כדי שהמגמה תימשך. אני אמשיך לקבל את ההחלטות הנכונות ולעשות את מה שנכון עבורכם, אזרחי ישראל. לא אכנע ללחצים פוליטיים משום צד, מתוך הממשלה או מחוצה לה.

Oct 8, 2020 · 7:55 AM UTC

305
97
19
861
Replying to @netanyahu
המדינה היא לא שלך ואתה לא יכול להחליט לגבינו ללא התיעצות עם הקבינט, הממשלה והכנסת. אנחנו עדיין לא בדיקטטורה אם כי מתקרבים בצעדי ענק..
1
Replying to @netanyahu
אין מקום לשאננות. מושחתים לכלא!
1
Replying to @netanyahu
תתעלם מרעשי רקע כמו הגזען הזה
2
Replying to @netanyahu
החלטה נכונה תהיה שתעוף כיבינימאט. תשקול את זה לחיוב
1
Replying to @netanyahu
אדוני הנאשם, למה אתה והמשפחה שלך חגגתם יום הולדת לתינוק בן ה-29 ברוב עם, ואותנו אתה כולא בבתינו מבלי לראות הורים/חברים/משפחה? למה אישתך מקבלת ספר הביתה ואנחנו, שאר הנשים, צריכות להסתובב עם ראש שלא ראה ספר מלפני ראש השנה? למה שרים בממשלתך מפירים את ההוראות שאתם מצפים מהציבור למלא?
1
Replying to @netanyahu
עוד סיפינים של שקרים לציבור. אתה הרסת כליל את, הבריאות, הכלכלה, החינוך והחברה לצריכיך האישיים בלבד תוך פילוג העם והסתה חמורה מסוכנת עד למלחמת אחים. ביבי, לא נשכח ולא נסלח לך לעולם.
2
Replying to @netanyahu
תתפטר
1
Replying to @netanyahu
להזכירך, לפי החוק, לא אתה מקבל החלטות כאן אלא הממשלה המשותפת עם כחול לבן. אתה עדיין לא שליט יחיד טוטליטר. ואנחנו, האזרחים, גם נדאג שזה לא יקרה.
2
Replying to @netanyahu
הלחץ היחיד שאתה נמצא בו זה הפחד מהכלא ומקופת השרצים שתצוף ברגע שתאבד את האחיזה שלך בעמדות הכוח במדינה האומללה שלנו שנאנסת באכזריות על ידיך.
1
Replying to @netanyahu
יש אופטימיות זהירה שתתפטר
1