יש אופטימיות זהירה שהסגר עובד אבל עוד מוקדם לומר. יש עוד דרך ארוכה ואין מקום לשאננות. כולנו חייבים לשמור על הנחיות הבריאות כדי שהמגמה תימשך. אני אמשיך לקבל את ההחלטות הנכונות ולעשות את מה שנכון עבורכם, אזרחי ישראל. לא אכנע ללחצים פוליטיים משום צד, מתוך הממשלה או מחוצה לה.

Oct 8, 2020 · 7:55 AM UTC

305
97
19
861
Replying to @netanyahu
אתה מקבל החלטות שנכונות רק לך אישית כי אתה נאשם בפלילים חמורים ומפחד פחד מוות לשבת את שארית חייך בכלא. אבל לשם תגיע גם אם תעשה סלטות באוויר, גם אם תהרוס את המדינה, מוג לב
Replying to @netanyahu
ישנה אופטמיות זהירה שאתה תעוף ביום שני הבא בעה
Replying to @netanyahu
✅The global nightmare is over soon. ✅ Der globale Albtraum ist bald vorbei. ✅ l'incubo globale finirà presto. ✅ חלום הבלהות הגלובלי עומד לחלוף בקרוב. ✅ la pesadilla global termina pronto. ✅ le cauchemar mondial est bientôt terminé
Replying to @netanyahu
חבל שהתעוררת 7 חודשים מאוחר מידי.למה לא העברת לצבא,לרשויות המקומיות,לפרויקטור, את הניהול כבר בפברואר?? היינו כבר מדינה ירוקה אם לא היית פה
Replying to @netanyahu
אני כבר לא בטוחה אם אתה מאמין לשקרים של עצמך. שוחד | מרמה | הפרת אמונים
Replying to @netanyahu
לא רק אתה קובע גנץ ואשכנזי גמרו להיות קונוסים
Replying to @netanyahu
מלא ממורמרים יש. אבל לא נורא תמיד יהיו. אתה שולט ותשלוט
Replying to @netanyahu
מה זה נכון בעיניך? החלטה שהבן המתוסבך שלך חותם עליה? או ששרה מאשרת?, טוב נו בסוף תלך. תמשיך להרוס כל מה שנשאר. אנחנו נבנה אחריך.
Replying to @netanyahu
כבוד ראש הממשלה, תעשה בדיוק את מה שאתה יודע. נראה שהתקשורת שוב מנסה להלחיץ בעניין פתיחה של הסגר. רוב העם סומך על ההחלטות שלך. יישר כח ענקי על מה שאתה עושה עבור המדינה ואזרחיה.