יש אופטימיות זהירה שהסגר עובד אבל עוד מוקדם לומר. יש עוד דרך ארוכה ואין מקום לשאננות. כולנו חייבים לשמור על הנחיות הבריאות כדי שהמגמה תימשך. אני אמשיך לקבל את ההחלטות הנכונות ולעשות את מה שנכון עבורכם, אזרחי ישראל. לא אכנע ללחצים פוליטיים משום צד, מתוך הממשלה או מחוצה לה.

Oct 8, 2020 · 7:55 AM UTC

305
97
19
861
Replying to @netanyahu
קשיש פולני מבוהל עד מוות,מסובך עד צוואר,יהיר עד גיחוך,שקריו שקופים,מעצוריו שחוקים,פיו לא פלט דבר אמת שנים,משפחתו סובלת מחמדנות חזירית מרושעת,ביתו מבוצר,עובדיו נמלטים,כולו מוקף בני דודים "גאונים"$,שרתים,לקקנים וסריסים מוכים.אלמלא היה ראש הממשלה נכשל-שקרן-עוקץ של ישראל,הלב היה נכמר
Replying to @netanyahu
כל הכבוד לך. בזכותך לא נמות מקורונה רק מרעב.
Replying to @netanyahu
החישוב פשוט מאוד, כשיורדת כמות הבדיקות, יורדים המספרים. כמות החיובים ממשיכה לנוע +- בטווח שהייתה לפני הסגר. (בין 8-12%). מה חדש? מקור: אתר משרד הבריאות datadashboard.health.gov.il/…
Replying to @netanyahu
We are tired of the oppression that has taken over the world. It is time to save ourselves and other human beings from this oppression by following the example of Ashura and Imam Hussein. #Arbaeen2020
Replying to @netanyahu
באיזה מחיר? קבלת החלטות בלי אופק, בלי שקיפות, בלי אמון של חצי מהעם - אז אולי נקבל חוסן גופני אבל נאבד את החוסן הלאומי.
Replying to @netanyahu
🇮🇱🇮🇱🇮🇱🇮🇱
GIF
Replying to @netanyahu
תפסיק לבלבל את המוח. עצם העובדה שאין חובה לנעול את בתי הכנסת זו עבירה על חוקי הסגר. בתי הכנסת פתוחים בניגוד לחוק ובהם המחלה מופצת. זה לא דעה אישית, זה נתונים רשמיים של משרד הבריאות. תנעל אותם עד לחיסון ויפה שעה אחת קודם . תהיה מנהיג אחראי!