יש אופטימיות זהירה שהסגר עובד אבל עוד מוקדם לומר. יש עוד דרך ארוכה ואין מקום לשאננות. כולנו חייבים לשמור על הנחיות הבריאות כדי שהמגמה תימשך. אני אמשיך לקבל את ההחלטות הנכונות ולעשות את מה שנכון עבורכם, אזרחי ישראל. לא אכנע ללחצים פוליטיים משום צד, מתוך הממשלה או מחוצה לה.

Oct 8, 2020 · 7:55 AM UTC

305
97
19
861
Replying to @netanyahu
ביבי עזוב אותנו בשקט ,אזרחי ישראל דורשים שקט מבגץ מהיועמש ומכול מקבלי הפנסיות התקצביות,עם ישראל דורש את השירות שמגיע לו.
Replying to @netanyahu
אל תפתח כ״כ מהר
Replying to @netanyahu
כן אבא ואנחנו נמשיך להפגין עד שתעוף לנו מהחיים!!!! שוחד מרמה והפרת אמונים!!! לך.
Replying to @netanyahu
נגיף הביביזם מסוכן יותר.
Replying to @netanyahu
עצות, דעות ושיקולים של מומחים, אלו לא לחצים ביבי אלו רק עצות, דעות ושיקולים של מומחים. אבל בעולמך כי צר, כל דרכיך היו לחצים על אחרים, בדרך זו או אחרת, לכן זה מה שאתה יודע ומכיר, בגלל זה "עצות, דעות ושיקולים של מומחים" נראה לך לחצים.
GIF
Replying to @netanyahu
שלא תתבלבל או האוהדים שלך התבלבלו. אני לא שונא אותך. שנאה זה רגש רגש שלא אבזבז עליך אני פשוט בז לך
Replying to @netanyahu
נכשלת בטיפול בקרונה, תתפטר
Replying to @netanyahu
כשבתי החולים ממשיכים לאכלס 40 אחוז חרדים ואתה ממשיך בענישה קולקטיבית ומחריג את החרדים לא נצא מזה אף פעם. מחדל קולוסאלי. בנימין נתניהו- אסון למדינת ישראל
Replying to @netanyahu
לך לך לך לך לך לך לך לך לך לך לך לך לך לך לך לך לך לך לך לך לך לך לך לך לך לך לך לך לך לך לך לך לך לך לך לך לך לך לך לך לך לך לך לך לך לך לך לך לך לך לך לך לך לך לך לך לך לך לך לך לך לך לך לך לך לך לך לך לך לך לך לך לך לך לך לך לך לך לך לך לך לך לך לך לך לך לך לך לך לך לך
1
Replying to @netanyahu
Yeah right