יש אופטימיות זהירה שהסגר עובד אבל עוד מוקדם לומר. יש עוד דרך ארוכה ואין מקום לשאננות. כולנו חייבים לשמור על הנחיות הבריאות כדי שהמגמה תימשך. אני אמשיך לקבל את ההחלטות הנכונות ולעשות את מה שנכון עבורכם, אזרחי ישראל. לא אכנע ללחצים פוליטיים משום צד, מתוך הממשלה או מחוצה לה.

Oct 8, 2020 · 7:55 AM UTC

305
97
19
861
Replying to @netanyahu
נתניהו, האיש שאהב את עצמו יותר מדי.
Replying to @netanyahu
"לא אכנע ללחצים פוליטיים משום צד" - אחד המצחיקים ביותר.
Replying to @netanyahu
בינתיים, כל הבכירים במדינה (שרים, שב"כ, רמטכ"ל) שמים קצוץ על ההנחיות שלך, כולל היועצים שלך ואשתך. אף אחד לא סופר אותך, לא מאמין בך ולא סומך עליך. למה שאנחנו נקשיב??
Replying to @netanyahu
כן ראינו שאתה אף פעם לא נכנע ללחצים פוליטים...במיחוד אלו שהיו יכולים למנוע את הסגר המיותר הזה
Replying to @netanyahu
שמעתי שעמית סגל נהנה היום להיות התולעת שיוצאת מתוך התפוח הרקוב ומבשרת לאומה שבתוכו חמים, נעים וטעים...
Replying to @netanyahu
אתה שקרן, פחדן ומנהל כושל, זה מי שאתה.
אם היית מנהל את המשבר לבד בגל השני, לא היינו מגיעים למצב הזה. אתה אמרת סגר מההתחלה❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
Replying to @netanyahu
אמשיך לקבל את ההחלטות הנכונות...רגע אני צוחק חח הנאשם בפלילים שגורר מדינה שלמה איתו לתהום ושנכשל כישלון חרוץ בניהול משבר הקורונה ושבגללו יש אלפי מתים ומיליון מובטלים,זה הנאשם בפלילים שכותב ברוב חוצפתו שהוא ממשיך לקבל החלטות נכונות! כרגיל, עושה שטיפות מוח לעדר הבוחרים שלו. חרטטן.