יש אופטימיות זהירה שהסגר עובד אבל עוד מוקדם לומר. יש עוד דרך ארוכה ואין מקום לשאננות. כולנו חייבים לשמור על הנחיות הבריאות כדי שהמגמה תימשך. אני אמשיך לקבל את ההחלטות הנכונות ולעשות את מה שנכון עבורכם, אזרחי ישראל. לא אכנע ללחצים פוליטיים משום צד, מתוך הממשלה או מחוצה לה.

Oct 8, 2020 · 7:55 AM UTC

305
97
19
861
Replying to @netanyahu
תעשה דיפרנציאליים על ערי החרדים .. שום עיקר הבעייה , והיא רק תחמיר !
Replying to @netanyahu
יש פסימיות שהסגר יוריד את הכלכלה לשפל חסר תקדים, יוריד מאות אלפי משפחות מתחת קו העוני, דיכאונות,פשיעה , התמכרויות, ואלימות במשפחה.... תשחררו אותנו כבר!!!!
Replying to @netanyahu
יש אופטימיות זהירה, שבאה לידי ביטוי בצניחת הליכוד בסקרים.. יש אופטימיות זהירה שהצלחתך בבחירות הקרובות תהייה דומה ל"הצלחתך" בטיפול במשבר הקורונה.. יש אופטימיות זהירה להחלפתך במנהיג ישר דרך שטובת המדינה לנגד עיניו צודק, יש אופטימיות זהירה..
Replying to @netanyahu
תגיד ביביהו, כבר קיבלת את ההחלטה הנכונה והתנצלת בפני החרדים על כך שמפריעים להם להפר את הסגר? התנצלת כבר בפני העצמאיים הקטנים שסגרו להם את העסקים בגלל שאתה מפחד מהפגנות בבלפור? אל תתנצל... פשוט תתפטר
Replying to @netanyahu
אתה בניגוד עניינים עם מדינת ישראל. הדבר היחיד שאתה יכול לעשות עבורנו זה ללכת הביתה, ולנקות את עצמך בבית המשפט. haaretz.co.il/news/politics/…
Replying to @netanyahu
תוצאות הסגר יתבררו רק שבועיים לאחר שמחת תורה. עד אז, על פי התוצאות דהיום ניתן להקל, בתנאי שתיאסר כל התקהלות, שאינה שומרת על כללי הכמות, הריחוק ועטית המסכות.
Replying to @netanyahu
חחחחחחחחחחח חחחחחחח
Replying to @netanyahu
פשוט תחליפו את "עבורכם" ב-"עבורי" וכל הטקסט נראה בסדר...